[Nederlands MediaNetwerk TV] Frank de Beun over groeien door data verzamelen, personalisatie en overnames

[Nederlands MediaNetwerk TV] Frank de Beun over groeien door data verzamelen, personalisatie en overnames

05-10-2020 12:30:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 3784 | Tags:

Frank de Beun is CEO van The Data Agency, een groep van bedrijven die actief zijn op het gebied van data, technologie en analytics. De organisatie bestaat uit Lynqid, Human Inference, EDM en Geo Marktprofiel.

Frank de Beun: “We zitten in het kloppend hart van organisaties die veel data verzamelen. Klanten nemen contact op, ze bezoeken de website: al die data zit in een database. Die gegevens kun je gebruiken om nog beter met je klant te communiceren. Dat kan leiden tot meer winst of kosten besparen. Bedrijven hebben er vaak geen weet van welke data te koppelen is aan welke user. Bij kleine bedrijven kun je dat nog in Excel doen, maar heb je honderdduizenden klanten, dan wordt dat ingewikkelder.”

Kijk dit interview hier:

www.thedataagency.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.