Marketing Report
[Nederlands MediaNetwerk TV] Peter Mulder over Dutch Independents Network

[Nederlands MediaNetwerk TV] Peter Mulder over Dutch Independents Network

Peter Mulder verliet SBS om Dutch Independents Network op te richten, een netwerk van bureaus die elkaar aanvullen in hun expertises en klantenportfolio’s.

Peter Mulder: "Wij richten ons op adverteerders met budgetten tot een miljoen euro, exclusief Facebook en Google. De manier waarop wij zijn georganiseerd, maakt dat onze onafhankelijke deelnemers op een andere manier met opdrachtgevers praten. Grote bureaus zijn georganiseerd naar disciplines. Dat zijn wij ook maar bij ons zijn de disciplines geen afdelingen maar bedrijven. De klant zit bij ons dan ook met ondernemers aan tafel. Dat geeft een heel andere dynamiek."

Peter Mulder: "De deelnemende bedrijven hebben natuurlijk al klanten en die kunnen ze door samenwerking met andere partijen uit het netwerk steeds beter en breder bedienen. Als netwerk gaan we ook op zoek naar nieuwe klanten, onder meer door in te schrijven op pitches. In deze interessant: Rabobank vraagt coalities om mee te doen aan pitches, wij hebben zo'n coaltie vanuit ons netwerk georganiseerd."

Kijk dit video-interview hier:

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief