[Onderzoek HvA] Adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media

[Onderzoek HvA] Adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media

15-03-2021 15:24:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2432 | Tags:

Wij, Iris Overweg en Meike de Lange, zijn vierdejaars studenten van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam.

Momenteel zijn wij bezig met projectgericht afstuderen. Dit is een nieuwe vorm van afstuderen die in duovorm wordt uitgevoerd. Met een gedeelde interesse in het media vakgebied is dit een onderzoek waar wij met veel plezier aan werken.

Wij doen onderzoek naar de wensen en behoeften van adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media. Middels onze enquête hopen we met uw bijdrage meer informatie te verkrijgen voor het beantwoorden van een commercieel vraagstuk. Het zal maximaal 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Bent u werkzaam bij een mediabureau, reclamebureau of bent u werkt u voor een bedrijf waarbij reclame wel eens wordt ingezet? Dan kunt u ons helpen!

De enquête staat hier

Heeft u vragen of opmerkingen over de enquête of ons onderzoek, neem dan gerust contact op.

iris.overweg@hva.nl of meike.de.lange@hva.nl

www.hva.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.