Marketing Report
[Onderzoek] Mediatest doet gratis onderzoek voor Stichting Jarige Job en Ronald McDonald Kinderfonds

[Onderzoek] Mediatest doet gratis onderzoek voor Stichting Jarige Job en Ronald McDonald Kinderfonds

MediaTest organiseert voor de tweede keer dit jaar de MediaTestDag. MediaTest is daarbij op 9 juni 2020 aan de slag geweest voor Stichting Jarige Job en het Ronald McDonald Kinderfonds. In mei 2020 organiseerde MediaTest ook een MediaTestDag, toen deed MediaTest onderzoek voor Stichting AAP en Naturalis.

Stichting Jarige Job en Ronald McDonald Kinderfonds zijn gekozen uit de vele inzendingen. Ze zijn gekozen op de kenmerken maatschappelijk verantwoord, sympathie en uitvoerbaar binnen 24 uur. Beide organisaties hebben een concrete vraag over hun communicatieuitingen waar MediaTest induikt.

In samenwerking met Panel Inzicht heeft MediaTest een uitgebreid online onderzoek uitgevoerd.

www.mediatest.nl
www.stichtingjarigejob.nl
www.kinderfonds.nl

 

 

Abonneer je op onze nieuwsbrief