Open Now geeft vervolg aan ONVZ-campagne

Open Now geeft vervolg aan ONVZ-campagne

De campagne van vorig jaar, waar ONVZ werd gepositioneerd als Eersteklas Zorgverzekering, krijgt dit jaar een logisch vervolg met het thema Gun jezelf ONVZ.

De service en persoonlijke aandacht die ONVZ haar klanten biedt, wordt verder verdiept. De campagne richt de spotlight op zelfverzekerde klanten die willen dat hun zorg goed geregeld is.

Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now: "Uit campagne-evaluatie/onderzoek onder bestaande en potentiële klanten bleek dat in het huidige zorglandschap de behoefte aan keuzevrijheid en de mogelijkheid tot eigen regie toeneemt. Precies zaken waar ONVZ van huis uit erg goed in is en nu concreet worden gemaakt in de campagne."

Nicolet Annema, senior campagnemarketeer bij ONVZ: "Er is steeds meer druk op de gezondheidszorg. Mensen vragen zich af of ze in de toekomst wel altijd de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat maakt een kwaliteit gedreven zorgverzekeraar met excellente service en persoonlijke aandacht erg relevant. Eersteklas is iets dat de doelgroep zichzelf gunt, net als een zorgverzekering die niet uit is op de laagste prijs, maar op de beste dienstverlening."

Credits:

Bureau: Open Now | Fotografie/Productiemaatschappij: Jurre Rompa & Paul Roest (regie) voor rubenpaulruben | Audio: Public Audio | Mediabureau: Merkle | Verantwoordelijk bij ONVZ: Nicolet Annema, Wendy van Wijk en Age-Pieter Kamermans

www.opennow.nl

www.onvz.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.