Marketing Report
Out of Home Masters en UPR Amsterdam lanceren OOH-campagne MOSCOT nieuws

Out of Home Masters en UPR Amsterdam lanceren OOH-campagne MOSCOT

Eyewear merk MOSCOT, een 105-jarig familiebedrijf uit New York City, kleurt de stad een stukje MOSCOT geler met MOSCOT’s eerste OOH-campagne in Amsterdam. De gele posters met de illustratie van een bril hangen verspreid door de stad. Je kan ze spotten bij bus- en tramhaltes, maar ook op grote pilaren.

Eerste OOH-campagne Amsterdam

De visual van de bril gaat al vijf generaties mee en was in het begin van de 20ste eeuw ook erg functioneel, met name voor analfabeten, die in een oogopslag konden zien dat MOSCOT een opticien is. Nu, jaren later, wordt deze illustratie en de herkenbare gele kleur nog steeds gebruikt. 

Het merk heeft maar twee keer eerder een OOH-campagne gevoerd. Eén keer in de geboortestad van het merk en recent reed er door de Italiaanse modestad Milaan een MOSCOT-tram. 

De campagne is opgezet als samenwerking tussen MOSCOT, creatief communicatie bureau UPR Amsterdam en werd mede mogelijk gemaakt door Out of Home Masters, die de posters hebben voorzien van een mooi plekje in de stad.

www.outofhomemasters.nl
www.upragency.com
www.moscot.com

Abonneer je op onze nieuwsbrief