Headlines.
  • LEWIS Nederland breidt zijn teams uit
    LEWIS Nederland breidt zijn teams uit
    Gepubliceerd: 19-02-2021 | 14:06:00
    LEWIS Nederland heeft zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uitgebreid met een creative director, een contentspecialist en vier junior adviseurs. Op korte termijn hoopt het team nog eens zes specialisten aan te trekken
  • Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street
    Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street
    Gepubliceerd: 08-02-2021 | 17:07:00
    Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebiedGerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied
  • Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43
    Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43
    Gepubliceerd: 04-02-2021 | 12:23:00
    Blauw Gras is sinds januari 2021 verantwoordelijk voor alle social-media- en content-activiteiten van de drankmerken Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich
  • Canon Nederland kiest voor Media Info Groep
    Canon Nederland kiest voor Media Info Groep
    Gepubliceerd: 02-02-2021 | 10:47:53
    Canon Nederland heeft, na een uitvoerige selectieprocedure, gekozen voor Media Info Groep. Het media monitoring bedrijf gaat voor Canon Nederland de print- en webpublicaties in alle Nederlandse media monitoren
  • [Column] Charissa Goldapple: 2021 wordt het jaar van storytelling
    [Column] Charissa Goldapple: 2021 wordt het jaar van storytelling
    Gepubliceerd: 25-01-2021 | 11:25:12
    In 2021 gaan we back to basic, waarbij storytelling een ontzettend grote rol zal gaan spelen. Geen over de top fotoshoots, flitsende filmpjes en spannende taal. Maar een authentiek, eerlijk en herkenbaar merkverhaal
Nieuws.
LEWIS Nederland breidt zijn teams uit
19-02-2021 | 14:06:00
LEWIS Nederland heeft zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uitgebreid met een creative director, een contentspecialist en vier junior adviseurs. Op korte termijn hoopt het team nog eens zes specialisten aan te trekken


Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street
08-02-2021 | 17:07:00
Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebiedGerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied


Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43
04-02-2021 | 12:23:00
Blauw Gras is sinds januari 2021 verantwoordelijk voor alle social-media- en content-activiteiten van de drankmerken Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich


Canon Nederland kiest voor Media Info Groep
02-02-2021 | 10:47:53
Canon Nederland heeft, na een uitvoerige selectieprocedure, gekozen voor Media Info Groep. Het media monitoring bedrijf gaat voor Canon Nederland de print- en webpublicaties in alle Nederlandse media monitoren


[Column] Charissa Goldapple: 2021 wordt het jaar van storytelling
25-01-2021 | 11:25:12
In 2021 gaan we back to basic, waarbij storytelling een ontzettend grote rol zal gaan spelen. Geen over de top fotoshoots, flitsende filmpjes en spannende taal. Maar een authentiek, eerlijk en herkenbaar merkverhaal


[Forum] Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?
25-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Hoe zal PR zich ontwikkelen in 2021?


Clarity Benelux breidt team uit
20-01-2021 | 15:40:00
Pr- en communicatiebureau Clarity Benelux heeft Wesley Schouwenaars en Wouter Blijleven per januari 2021 aangenomen ter versterking van haar team


[Column] Wouter Glaser (Glasnost): 2021 wordt een mix van wat weer kan en de nieuwe manier van werken
12-01-2021 | 14:46:00
Vorig jaar was een jaar waarin er op maatschappelijk vlak veel is gebeurd. En dat was niet alleen maar door de invloed van Covid-19. Er vallen drie trends op die blijvend invloed hebben op het gedrag van consument en daarmee op ons vak


[Column] Laurien Vest (Gardeners): 2020 heeft voor pr meer gedaan dan alle jaren ervoor
08-01-2021 | 18:41:00
Het staat buiten kijf dat 2020 voor pr meer heeft gedaan dan alle jaren ervoor. En dan bedoel ik de kracht van goede pr. Die versnelling komt voornamelijk door de zucht naar informatie in plaats van commercie


[Column] Jelle Klerx (Qmusic): Met PR van het leven weer een feestje maken
08-01-2021 | 13:10:00
In de PR worden authenticiteit en echtheid nog belangrijker. 2020 heeft een belangrijk beroep gedaan op de flexibiliteit en volgzaamheid van mensen, maar ze zijn ook kritischer geworden in wat ze geloven en aannemen


Michiel de Vries aangesteld als Managing Director Brand bij Edelman Amsterdam
08-01-2021 | 12:04:39
Edelman Amsterdam stelt Michiel de Vries aan als Managing Director Brand. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor alle merkgerelateerde advies- en activatiewerkzaamheden van het kantoor


[Column] Karin van Geelen (Clarity): Hoe duurzaam, betrokken en inclusief zijn bedrijven en merken?
07-01-2021 | 18:14:00
Het afgelopen jaar heeft in ieder geval een aantal pr-ontwikkelingen in een stroomversnelling gebracht. Een duidelijk voorbeeld is de aandacht voor ethische en maatschappelijke kwesties


Belvedere Vodka kiest Gardeners
07-01-2021 | 16:26:00
Wodkamerk Belvedere heeft Gardeners per 1 januari 2021 uitgekozen als creatief bureau. Gardeners gaat pr, activaties en influencermanagement voor Belvedere op zich nemen. Het contract is tot stand gekomen na een pitch waar drie bureaus aan deelnamen


[Column] Dina-Perla Portnaar: Pr mag flink worden opgepoetst en op het podium worden gezet
06-01-2021 | 13:04:00
Gedegen pr-professionals werken al jaren geïntegreerd in het domein van marketing en communicatie en pakken niet alleen het pr-stuk op


Gardeners aan de slag voor Cybex
14-12-2020 | 15:26:00
Het Duitse Cybex, producent van kinderwagens, -meubels, autostoelen en babydraagzakken, kiest voor Gardeners als hun Nederlandse bureau


Gardeners werkt voor Fat Forest en de Koekfabriek
27-11-2020 | 11:21:00
Gardeners heeft er twee klanten bij. Fat Forest is een start-up in natuurlijke huidverzorgingsproducten en vroeg Gardeners om awareness te genereren voor de crowdfundingscampagne


Yellow Communications wijzigt naam in Clarity Benelux
13-11-2020 | 16:43:41
Yellow Communications heeft haar naam gewijzigd in Cliarty Benelux. Op 23 september werd bekend gemaakt dat Karin van Geelen het bedrijf had verkocht aan Clarity. Clarity heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, New York, Londen en in Hoofddorp


Wieteke Beerepoot Operations Director Edelman EMEA
20-10-2020 | 10:15:00
Na vier jaar in de rol van operationeel directeur van Edelman Amsterdam, is Wieteke Beerepoot (45) vanaf oktober benoemd tot Operations Director Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA)


Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie
12-10-2020 | 12:34:00
Lyre’s heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als haar bureau voor pr, earned first marketing en storytelling. Het merk is bekend van een breed assortiment aan non-alcoholische dranken


Born05 Group neemt Glasnost en Fitzgerald over
05-10-2020 | 07:33:00
Met de overname neemt Born05 Group een volgende stap in het realiseren van de visie op een volledig geïntegreerde dienstverlening voor merken. Met het toetreden van de twee bureaus telt de groep 160 medewerkers en creatieve hubs in Utrecht en Amsterdam


Netatmo kiest En Serio voor Nederlandse pr-activiteiten
25-09-2020 | 17:36:00
Na een volledig digitaal pitchproces deze zomer heeft Netatmo gekozen voor tech pr-bureau En Serio. Het bureau zal zorgen voor de pr-activiteiten in Nederland


Yellow Communications overgenomen door Clarity
23-09-2020 | 15:12:00
Clarity heeft het pr- en communicatiebureau Yellow Communications overgenomen. Yellow Communications richt zich vooral op de techindustrie


Intramed gaat met Marcommit in zee om zichtbaarheid te vergroten
22-09-2020 | 10:49:58
Intramed kiest voor pr-, social media en contentmarketingbureau Marcommit. Het vergroten van de naamsbekendheid bij de doelgroepen op de Nederlandse markt is de belangrijkste doelstelling van de marktleider op het gebied van software voor paramedische zorg


ASICS kiest voor HPB
15-09-2020 | 15:21:00
ASICS heeft na een intensief pitchtraject HPB (Het PR Bureau) gekozen als partner voor PR en storytelling in de Benelux


HEMA kiest Glasnost voor maatschappelijke pr
01-09-2020 | 10:14:33
Na een pitchtraject heeft HEMA gekozen voor creatief pr-bureau Glasnost. Het bureau gaat zich bezighouden met alle pr-vraagstukken op het gebied van duurzaamheid, diversiteit en design


Hasbro gaat samenwerken met LVTPR
19-08-2020 | 15:14:39
Hasbro, producent van speelgoed en bordspellen heeft LVTPR gekozen als nieuw pr- en communicatiebureau voor de Benelux. LVTPR gaat alle pr-campagnes en bredere activaties voor het Amerikaanse bedrijf in deze regio verzorgen


Teisseire schakelt Het PR Bureau in voor pr en communicatie
27-07-2020 | 10:34:31
Teisseire heeft HPB (Het PR Bureau) na een pitchtraject uitgekozen als partner voor haar pr- activiteiten en communicatie. Het siroopmerk valt onder Britvic


Ovide Agency gaat pr doen voor FINN
24-07-2020 | 15:39:30
Ovide Agency gaat de pr doen voor FINN, een fintech startup van ING. De samenwerking is bedoeld als langdurige samenwerking, maar wordt initieel voor een half jaar ingezet


Prominent kiest Smith Communicatie
22-07-2020 | 16:10:00
Prominent heeft pr- & communicatieadviesbureau Smith Communicatie aangetrokken om haar zichtbaarheid te vergroten


LVB neemt projectmanagers aan ondanks omzetdalingen
16-07-2020 | 16:54:00
Het pr- en contentmarketingbureau LVB heeft twee projectmanagers aangesteld ondanks forse omzetdalingen tijdens de coronacrisis. LVB is een van de grotere ontvangers van de NOW-overheidsgelden