Headlines.
  • Pr-bureau MMBSY komt naar Nederland
    Pr-bureau MMBSY komt naar Nederland
    Gepubliceerd: 07-10-2021 | 11:44:30
    Drie jaar nadat Myra Nurski en Mie Van der Auwera het Antwerpse pr-bureau Media Mania overnamen en omdoopten tot MMBSY, zet het ondernemend duo de stap naar Nederland met de oprichting van MMBSY Amsterdam. Lyddia Roy wordt de managing director van MMBSY Amsterdam
  • [Interview] Karin van Geelen: Clarity helpt klanten bij het vinden en vertellen van hun verhaal
    [Interview] Karin van Geelen: Clarity helpt klanten bij het vinden en vertellen van hun verhaal
    Gepubliceerd: 01-10-2021 | 15:34:56
    Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity
  • Introductiecampagne PlusDental via Stroom
    Introductiecampagne PlusDental via Stroom
    Gepubliceerd: 15-09-2021 | 17:24:00
    Vanaf half september 2021 betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brand awareness-campagne gaat van start op alle grote televisiezenders
  • LVB breidt team uit met vijf medewerkers
    LVB breidt team uit met vijf medewerkers
    Gepubliceerd: 15-09-2021 | 17:02:00
    In de afgelopen periode zijn vijf mensen in dienst genomen door LVB. Tessa van de Peut, Jeanette van Laar, Carolien Smit, Nena Urbach en Rozemarijn Bruinink zijn gestart binnen verschillende teams van het Amersfoortse bureau
  • Fama Volat start pr-tak met Mariëtte Siezenga
    Fama Volat start pr-tak met Mariëtte Siezenga
    Gepubliceerd: 09-09-2021 | 10:30:00
    Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een pr-tak als aanvulling op het bestaande aanbod van merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap
Nieuws.
Pr-bureau MMBSY komt naar Nederland
07-10-2021 | 11:44:30
Drie jaar nadat Myra Nurski en Mie Van der Auwera het Antwerpse pr-bureau Media Mania overnamen en omdoopten tot MMBSY, zet het ondernemend duo de stap naar Nederland met de oprichting van MMBSY Amsterdam. Lyddia Roy wordt de managing director van MMBSY Amsterdam


[Interview] Karin van Geelen: Clarity helpt klanten bij het vinden en vertellen van hun verhaal
01-10-2021 | 15:34:56
Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity


Introductiecampagne PlusDental via Stroom
15-09-2021 | 17:24:00
Vanaf half september 2021 betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brand awareness-campagne gaat van start op alle grote televisiezenders


LVB breidt team uit met vijf medewerkers
15-09-2021 | 17:02:00
In de afgelopen periode zijn vijf mensen in dienst genomen door LVB. Tessa van de Peut, Jeanette van Laar, Carolien Smit, Nena Urbach en Rozemarijn Bruinink zijn gestart binnen verschillende teams van het Amersfoortse bureau


Fama Volat start pr-tak met Mariëtte Siezenga
09-09-2021 | 10:30:00
Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een pr-tak als aanvulling op het bestaande aanbod van merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap


Coopr sluit zich aan bij Candid
06-09-2021 | 09:38:00
Communicatiebureau Coopr sluit zich aan bij bij het Candid-platform. De oprichters, Jody Koehler en Jos Govaart, treden toe als partners van Candid en blijven het management van Coopr vormen. Coopr blijft binnen het Candid-platform als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren


Peter ten Brinke Creatief Directeur bij HPB; Mike Hupkens art director
31-08-2021 | 12:52:01
Peter ten Brinke is benoemd als creatief directeur bij HPB (Het PR Bureau). Het bureau versterkt zich tevens met art director Mike Hupkens


Marjolijn van Oordt in stilte vertrokken bij VodafoneZiggo; Ernst Moeksis interim Director Corporate Communicatie
24-08-2021 | 18:50:00
Marjolijn van Oordt, die sinds juni 2020 Director Corporate Communications & External Engagement bij VodafoneZiggo was, is in stilte vertrokken bij het telecombedrijf. Ernst Moeksis is aangesteld als interim Director van de afdeling Corporate Communications & External Engagement


Happn kiest Weber Shandwick Nederland als pr- en communicatiebureau
11-08-2021 | 17:19:00
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor dating app Happn. Het pr-bureau zal de Happn-app onder de aandacht brengen bij Nederlandse media en consumenten


Youbahn schakelt Marcommit in voor pr en content
11-08-2021 | 16:54:00
Youbahn, een uitzendplatform voor flexibel werk, werkt per 1 augustus samen met pr- en contentmarketingbureau Marcommit. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om Youbahn te positioneren als thought leader op het gebied van flexibel werken met zekerheid.


Blyde Benelux gaat voor NIU werken
11-08-2021 | 12:24:00
Pr-bureau Blyde Benelux gaat werken voor NIU. NIU is een Chinees bedrijf dat stedelijke mobiliteitsoplossingen ontwikkelt. De bedoeling is dat Blyde het NIU meer naamsbekendheid geeft in Nederland en België. De samenwerking is gestart met de lancering van de MQi GT in Nederland en België


DelanoPR vergroot media-aandacht voor We Love Communities
10-08-2021 | 18:37:00
Pr-bureau DelanoPR heeft meegeholpen aan de publiciteit rond de monitor, het online event en het verder uitbouwen van de bekendheid van We Love Communicarties en de Online Community Summit


Frank Bijl associate partner Van Luyken
04-08-2021 | 17:23:00
Frank Bijl sluit zich opnieuw aan bij Van Luyken. Hij wordt associate partner bij het Haarlemse communicatieadviesbureau. Dat betekent dat hij exclusief met Van Luyken gaat samenwerken


[Interview] Dorien Kuiken: Fitzgerald helpt bedrijven om duurzaamheid vorm te geven
28-07-2021 | 17:11:00
Fitzgerald is het van Glasnost afgesplitste pr-bureau. Als onderdeel van Ace, krijgt Fitzgerald ruimte om te groeien. Inmiddels telt het bureau acht werknemers, met de ambitie eind dit jaar naar twaalf te groeien. We spraken Dorien Kuiken, Managing Director van Fitzgerald


DPG Grow: Data driven marketing uitgelegd door Job van den Berg
16-07-2021 | 17:37:00
Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media vertelt in dit artikel alles over data driven marketing


Counter Content stelt Cathalijne Groen aan als teamlid
13-07-2021 | 15:00:00
Counter Content heeft Cathalijne Groen aangesteld als onderdeel van het vaste pr-, marketing- en communicatieteam, dat werkt voor klanten als Gorillas, &.agency, StudeerSnel.nl en KesselsKramer


[Column] Volkert Deen (Clarity): Heb jij nog een sterk verhaal?
06-07-2021 | 11:24:36
Ken je de uitspraak: “Als in het bos een boom omvalt, en er is niemand die het hoort – maakt het dan geluid?” De variant vanuit pr & communicatie luidt als volgt: als je geweldige dingen doet, maar niemand wil het horen – hoe geweldig is het dan?


[Marketing Report Radio] Marloes Derks (Clarity) over zoeken naar het verhaal dat verteld moet worden
22-06-2021 | 10:18:00
Marloes Derks is Content Director bij Clarity. Bij Marketing Report Radio spreken we met haar over ontdekken wat klanten uniek maakt en de toegevoegde waarde van hun verhaal laten zien


Counter Content aan de slag voor Gorillas
08-06-2021 | 17:10:08
Counter Content gaat aan de slag voor flitsbezorger Gorillas. De bedrijven gaan een samenwerking aan waarbij Counter Content alle Nederlandse pr en communicatie zal verzorgen


Blyde Benelux aan de slag voor TEDxAmsterdam
02-06-2021 | 16:17:00
Pr-bureau Blyde Benelux gaat aan de slag voor TEDx Amsterdam. Het bureau werkte al twee jaar voor TEDxAmsterdamWomen en gaat de pr en communicatie doen voor TEDxAmsterdam




Media Info Groep: Het sentiment rondom de coronavaccins onder de loep
06-05-2021 | 09:44:00
Media Info Groep analyseert gegevens uit allerlei media, zowel in print als online en op radio en televisie. Het bedrijf onderzocht het verschil in sentiment als de media veel aandacht besteden aan het coronavirus


Afrojack kiest Media Tornado voor pr
30-04-2021 | 00:00:00
Media Tornado verzorgt per direct de internationale publiciteit rondom de nieuwe single Hero van Afrojack (Nick van de Wall) in samenwerking met David Guetta. Het nummer zal ten gehore gebracht worden tijdens de interval-act van de finale van het Eurovisie Songfestival 2021 op 22 mei in Rotterdam


GrassGreener Europe selecteert Clarity als pr-bureau
29-04-2021 | 13:04:00
GrassGreener Europe heeft Clarity geselecteerd als partner voor pr en communicatie in Nederland. Het bureau helpt GrassGreener E met het uitdragen van het gedachtegoed van dit Nederlandse recruitmentkantoor, dat draait om de disruptieve BarHeim-methode


Clarity breidt uit met Amy Grimshaw als Asociate Director Venture Capital
22-04-2021 | 15:11:00
Clarity heeft Amy Grimshaw aangesteld als Associate Director & Early Stage Consultant vor Venture Capital. Zij zal vanuit Londen werkzaam zijn en rapporteren aan Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity


Treedom kiest Lewis voor pr en influencermarketing
22-04-2021 | 14:21:00
Treedom heeft Lewis gekozen om met pr en influencermarketing de naamsbekendheid in de Benelux te vergroten. Treedom is een webplatform waarmee je op afstand bomen kunt planten en de digitale vooruitgang kunt volgen, terwijl je tegelijkertijd lokale boeren steunt


Gardeners en Waterschap Amstel Gooi en Vecht lanceren dijkgedicht
20-04-2021 | 15:28:42
De komende twee weken prijkt op de Ringdijk in Amsterdam-Oost een dijkgedicht. Het 500 meter lange gedicht is een ode aan de Amsterdamse dijken, geschreven door artiest Sef. Hiermee maakt Waterschap Amstel, Gooi en Vecht iedereen in de regio bewust van de dijken, het onderhoud ervan en de waterveiligheid


Swiss Sense kiest LEWIS voor pr en influencermarketing
13-04-2021 | 09:28:39
LEWIS Amsterdam is gestart met pr-activiteiten en influencermarketing voor het Nederlandse merk Swiss Sense. Het bedrijf in slaapproducten werkt al twee jaar met LEWIS in België en start nu ook met het bureau in Nederland


IFS werkt met LEWIS aan merkbekendheid in Nederland
07-04-2021 | 13:44:00
LEWIS is gevraagd een pr-campagne te ontwikkelen om de merkbekendheid van IFS te vergroten. IFS is een merk van proces-ondersteunende software. In Frankrijk ondersteunt LEWIS IFS al enige tijd op communicatiegebied


Clarity Benelux aan de slag voor Businesspark Nieuw-Vennep Zuid
06-04-2021 | 16:34:01
Businesspark Nieuw-Vennep Zuid heeft Clarity Benelux geselecteerd als communicatiepartner voor de pr- en social media-activiteiten