Marketing Report
Partnerschap ICONIX Energy Drink en Apenkooi Events

Partnerschap ICONIX Energy Drink en Apenkooi Events

ICONIX Energy Drink heeft een tweejarige partnerschap gesloten met festivalorganisator Apenkooi Events. De deal houdt in dat ICONIX als exclusieve energydrink geschonken wordt op festivals als DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek. Dit zijn enkele festivals van Apenkooi Events.

Na de bekendmaking van de sponsordeal met Ajax voor 9,5 jaar, is de partnership met Apenkooi de tweede grote samenwerking die ICONIX aangaat. Sinds maart 2019 is ICONIX tevens verkrijgbaar bij Albert Heijn, Shell, Sligro, Hanos en andere horeca groothandels.

Tom Pruim, brandmanager van ICONIX: “De samenwerking met Apenkooi past bij ons als merk vanwege het gemeenschappelijke gemeengoed om op een verantwoordelijk manier te willen acteren. Waar wij het gezondere alternatief zijn in de energy drink markt is Apenkooi continue bezig om hun evenementen te verduurzamen.”

Tom Veldhuis, Managing Partner van Apenkooi Events: “Voor Apenkooi is het belangrijk om de bezoekers van onze festivals verantwoorde keuzes te kunnen bieden als het gaat om drankopties. Daarom zijn we erg blij om in ICONIX een partner te hebben gevonden waarmee we dit mogelijk kunnen maken.”

[Fotocredit: Jordy Brada]

www.iconixenergy.com
www.apenkooi.amsterdam

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief