Marketing Report
Patrick Lodiers en N=Content maken Instaview voor KPN

Patrick Lodiers en N=Content maken Instaview voor KPN

In samenwerking met N=Content heeft presentator Patrick Lodiers een format ontwikkeld rondom de Instagram-accounts van bekende Nederlanders. Onder anderen dj Frank van der Lende en zanger Marcel Veenendaal van DI-RECT worden aan de tand gevoeld over hun Insta-account

In Instaview gaat Patrick Lodiers op zoek naar het ware verhaal achter deze Instagram-profielen. Zo vertelt 3FM-dj Frank van der Lende openhartig over de ziekte van zijn vader die haaks staat op zijn voornamelijk vrolijke Instagram-foto’s. Voormalig BNN-gezicht Dennis Storm vertelt over hoe hij de populaire televisiewereld verruilde voor een minimalistische levensstijl en leadzanger van DI-RECT Marcel Veenendaal vertelt waarom zijn Instagram vol staat met foto's van zijn gezin.

Patrick Lodiers: “Instagram is een mooi medium om foto’s op te delen, maar het legt ook het gat bloot van wie we zijn en wie willen zijn. Als interviewer is dit een prachtig startpunt voor een mooi gesprek. Vanuit dat gedachtegoed heb ik voor KPN dit programma ontwikkeld in samenwerking met N=Content.”

Monique Bergers, director N=Content: “Vanuit ons netwerk zien we dat veel televisiemakers met ideeën rondlopen, maar die niet altijd direct kwijt kunnen bij de bestaande zenders. Terwijl merken steeds vaker behoefte krijgen aan inhoudelijke en onderscheidende content. Wij brengen deze twee werelden samen.”

Instaview is om de week te zien op het Instagram-account van KPN.

www.nis5.nl
www.kpn.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief