Marketing Report
[Podcast] Eduard Brenninkmeijer over AGU, sponsoring, regenkleding en performance fietsen

[Podcast] Eduard Brenninkmeijer over AGU, sponsoring, regenkleding en performance fietsen

Eduard Brenninkmeijer is Head of Marketing & eCommerce bij AGU, een merk met een lange geschiedenis en grote ambities. In een wereld waar meer aandacht komt voor duurzaamheid, staat fietsen vanzelfsprekend in de schijnwerpers. AGU zet met producten als fietskleding en fietstassen in op EveryDayRiding. Met ingang van 2019 is AGU kleding partner van team Jumbo-Visma, dat dit voorjaar grossiert in overwinningen, dat belooft wat voor de rest van het seizoen.

Eduard Brenninkmeijer: "Wij hebben het merk AGU anderhalf jaar geleden geherpositioneerd. Waar wij ons iedere dag voor inzetten is dat wij mensen meer willen laten fietsen. Dat uit zich in onze merkboodschap EveryDayRiding. Daar maken wij mooie producten voor in een breed spectrum. Wij willen relevant zijn in performance fietsen maar ook voor de moeder die haar kinderen in de bakfiets naar school brengt."

Luister deze podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief