Marketing Report
[Podcast] Jurylid Erik Falke (TBWA\NEBOKO) over Cannes Lions en purpose marketing

[Podcast] Jurylid Erik Falke (TBWA\NEBOKO) over Cannes Lions en purpose marketing

 Erik Falke, creative director bij TBWA\NEBOKO, is dit jaar lid van de Jury van Cannes Lions. Wij spreken hem.

Erik Falke: "Werk wat het heel goed doet, is werk dat zingeving in zich draagt. Purpose driven, die term valt vaak. Van merken die zich durven uit te spreken - zoals Nike met Colin Kaepernick, die een maatschappelijk standpunt durven in te nemen en zich daar ook voor inzetten, zie je veel mooie cases voorbij komen. Als ik naam mezelf kijk, merk ik dat dit soort cases mij meer doen - omdat het gaat om de wereld waarin wij leven en de mensen met wie we samenleven - dan gewoon een goed gemaakte, grappige commercial. Die laatste genoemde kennen we al heel lang maar ik denk dat purpose marketing wel de toekomst is."

Luister deze podcast hier:


Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00-20:00 uur.

www.tbwa.nl
www.newbusinessradio.nl

 

 

Abonneer je op onze nieuwsbrief.