Marketing Report
[Podcast] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret

[Podcast] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret

Marleen Hemmer de Haan beëindigde haar functie als partner- en conceptmanager bij concept en event agency Fjuze en startte haar eigen bedrijf Leentjes, samen met Willem Kors. In België vonden zij een producent voor hun product Leentjes Poeder Pret, gekleurd poedersuiker, dat inmiddels meer dan 1750 verkooppunten heeft – een vliegende start.

Over het onstaan van Leentjes Poeder Pret: “Het is zo’n idee waarvan iedereen denkt: had ik dat maar bedacht. Ik kom uit de media, en ik wilde iets anders maar wist niet zo goed wat. Ik had het geluk een idee in mijn hoofd te hebben. Na beetje googlen ontdekte ik dat mijn idee nog niet bestond. Het is gekleurde poedersuiker.”

“De eerste gedachte was, je doet het op een pannenkoek. Nu we een tijdje verder zijn, krijg ik mails van mensen die het op een andere manier gebruiken. Door het cupcakebeslag, door de slagroom, door de popcorn… Het is ons een beetje overkomen, het is succesvoller dan we eerst hadden kunnen denken.”

Wil je weten hoe het succesverhaal verder verliep? Luister nu de podcast.
Meer podcasts op gebied van media en marketingcommunicatie zijn te vinden op www.marketingreport.nl/podcast.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief