[Podcast] Nathalie Lam over de gezondheidspropositie van Philips

[Podcast] Nathalie Lam over de gezondheidspropositie van Philips

17-10-2019 12:49:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1026 | Tags:

Nathalie Lam is Head of Global Sponsorship bij Philips en daarnaast Diversity and Inclusion Ambasador. Ze treedt op als keynote speaker en presentator. We spreken haar over Philips en de missie om via innovatie bij te dragen aan de gezondheid van mensen. 

Philips is bekend van de televisies, maar het bedrijf focust zich tegenwoordig vooral op het ontwikkelen van producten die de gezondheid bevorderen, zowel voor de zakelijke markt als particulieren. 

Nathalie Lam: "Wij zijn partner van Invictus Games, dat is een nieuw partnership. We hebben heel bewust daarvoor gekozen omdat het binnen onze health-techpropositie op zoek waren naar een partner die ons kan helpen onze boodschap en onze doelstelling uit te dragen. Het mooie van de Invictus Games is dat het een heel sympathiek partnership is, en ik geloof daarin omdat je met een partner elkaar kunt verrijken."

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie