[Marketing Report Radio] René Zeedijk (ZIGT) over marketing en de coronacrisis

[Marketing Report Radio] René Zeedijk (ZIGT) over marketing en de coronacrisis

24-04-2020 10:51:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 3300 | Tags:

René Zeedijk, directeur Business Development van mediabureau ZIGT, volgt deze keer in Marketing Report Radio de persconferentie van premier Rutte, en praat over de gevolgen van de coronamaatregelen voor de marketingwereld.

René Zeedijk: “Je hebt eerste de enorme stofwolk gehad waarin iedereen op de rem trapte. Waarna alle MT’s en directies zeiden dat er toch wel geld bespaard moet worden. Vaak zie je dat er als eerste in marketing wordt gestreept, of gedeeltelijk. Daar ben ik het niet zozeer mee eens, maar soms moet je wel even vol stilstaan voor bezinning en kijken hoe de situatie is. Daarna dachten partijen, kan ik nog een boodschap uitzenden. Nou, voor sommige bedrijven kan dat wel, en voor sommige heeft dat geen zin, als je KLM of Corendon bent.” 

Luister de podcast hier:

www.zigt.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 april 2020 hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie