[Podcast] René Zeedijk over outdoor media, cryptocurrency en Albert Heijn

[Podcast] René Zeedijk over outdoor media, cryptocurrency en Albert Heijn

17-10-2019 14:13:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1668 | Tags:

René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.

René Zeedijk: “Ik las gisteren dat Exterion Media MMD heeft overgenomen. Een grote partij in ons land, en het viel wel een beetje te verwachten. De digitale wereld is aan het veranderen. Het is niet zo’n enorm grote markt, en bij de digitale outdoormarkt moet je wel eerst digitale schermen neerzetten en ik heb gehoord dat die wel 100.000 euro per stuk kunnen kosten. Ik vind het slim dat ze MMD hebben overgenomen.”

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie