Marketing Report
[Podcast] Thomas Bunnik over Whoppah

[Podcast] Thomas Bunnik over Whoppah

Thomas Bunnik is co-founder en CEO van Whoppah, een online marktplaats voor het hogere segment gebruikte kunst en meubels. Na de verkoop van zijn vermogensbeheerder Pritle en een korte loopbaan bij BinckBank, wilde hij iets doen tegen klimaatverandering.

Thomas Bunnik: “Wat wij doen is het cureren van het aanbod, met als doel dat daar bekende merken opstaan, of producten van goede designers, unieke objecten van jaren twintig van de vorige eeuw, tot hedendaags. We richten ons op interieur en kunst, dat kunnen items zijn die heel praktisch van gebruik zijn, maar in veel gevallen gaat het om toegepaste kunst. Via de app kun je scrollen door het aanbod, waar veel liefde in zit. Het gaat ons niet alleen om de kwaliteit van het aanbod, maar ook om dat van het platform.”

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

   

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief