Marketing Report
[Podcast] Tijmen Bos over de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

[Podcast] Tijmen Bos over de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

Tijmen Bos is commercieel directeur bij Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Na 35 jaar is de Formula 1 terug in Nederland. Dat vergt niet alleen operationele organisatie, maar ook commerciële organisatie. Tijmen Bos kan bogen op een schat aan ervaring en een groot netwerk. Na jarenlang als ondernemer aan de weg te hebben getimmerd, was hij op directieniveau werkzaam voor onder meer Talpa Radio, Sky Radio Group/TMG en FD Mediagroep.

Tijmen Bos: "Een belangrijk deel van ons werk is het beschermen van de rechten rondom het evenement die wij uitgeven aan onze sponsoren. Anders kopen ze een kat in de zak. De key is ook om het samen te doen. Je kunt niet denken: ik doe dit even in mijn eentje."

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00 - 20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief