Marketing Report
Poké Perfect gaat samenwerken met Marvia

Poké Perfect gaat samenwerken met Marvia

Marvia en het healthy food concept Poké Perfect gaan samenwerken. Poké Perfect zal met Marvia invulling geven aan de ambitieuze groeidoelstellingen en vestigingen ondersteunen bij de lokale marketingactiviteiten.

Poké Perfect dat in 2016 werd opgericht, heeft 11 locaties in Amsterdam, Utrecht, Almere, Haarlem, Den Bosch, Dordrecht, Leiden en Nijmegen. Nadat het bedrijf recentelijk een grote investering heeft gekregen, wil het binnen drie jaar minstens 25 locaties in de Benelux openen.

Om deze ambities te verwezenlijken focust de organisatie zich onder andere op lokale marketing. Poké Perfect werkt met enthousiaste franchisenemers, die de tools van Marvia zullen verkrijgen met handvatten om zelf lokale campagnes te runnen en hun klanten een persoonlijke en lokale service te bieden.

Quinta Witzel, een van de oprichters van Poké Perfect: "Op deze manier wordt de lokale zichtbaarheid nog beter en kunnen we ons brede en afwisselende aanbod van onze healthy fastfood concept bij meer mensen onder de aandacht brengen, zonder dat het onze lokale ondernemers veel extra tijd en mankracht kost. We merkten dat het voor iedereen lastig werd het overzicht te bewaren naast de dagelijkse gang van zaken. Het is heel handig om alle marketing en promotiematerialen op één plek te hebben. De marketingkalender, de flyers, lopende promoties - alles is voor iedereen duidelijk inzichtelijk en het is goed vooraf te plannen."

Joep Donders, CEO van Marvia: "Poké Perfect is een duurzaam food concept dat bovendien met veel lokale leveranciers werkt. Dat spreekt ons ook erg aan. Daarnaast is het gaaf om een steentje bij te kunnen dragen in het enorme succes van dit oer-Hollandse bedrijf dat internationaal steeds verder aan het uitbreiden is."

www.getmarvia.com
www.pokeperfect.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief