
Publicis Groupe haalt Marco Serra en Marcos Alves binnen
De Braziliaanse creatieven Marco Serra en
Marcos Alves
versterken vanaf 1 september de Publicis Groupe. Bekend als The Markos
gaan zij de creatieve vloer versterken.
Marco Serra en Marcos Alves ontmoetten elkaar in 2014 en hebben
gewerkt bij DM9 DDB Brazil en BBDO Düsseldorf. Deze heren hebben baanbrekend en
award winnend creatief werk op hun naam staan. Awards als de Cannes Lion, de
Clio en Brazil Creative Club voor McDonald’s en WWF. Met hun Eurythenes
Plasticus campagne vroeg het duo op een ludieke wijze wereldwijd aandacht voor
oceaanvervuiling.
Eduardo
Marques, Chief Creative Officer Benelux: “Het is fantastisch om te
bouwen aan een meer internationaal team; een team van hongerige, getalenteerde
en energieke mensen. Daarom hebben we The Markos uitgenodigd om zich bij ons
aan te sluiten- en mee te bouwen aan de verdere transformatie van de creatieve
afdeling van Publicis. Hun talent is besmettelijk!”
Maarten
Vrouwes, Executive Creative Director: “We waren op zoek naar toptalent
om onze vloer te verbreden. Omdat creativiteit zich niet laat beperken door
grenzen. Hebben we onze zoektocht verbreed en over landsgrenzen gekeken. In deze
twee hebben we dat toptalent gevonden en ook een paar hele leuke collega’s die
barsten van de energie.”