Qontent Matters maakt campagne voor bol.com

Qontent Matters maakt campagne voor bol.com

28-08-2018 11:13:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2310 | Tags:

Qontent Matters maakt een videoconcept voor bol.com. Als onderdeel van de Back 2 Study-campagne wordt een video getoond met twaalf vloggende studenten die in hun studentenhuis allemaal een andere gadget voor hun studie testen.

De Back 2 Study-campagne van bol.com staat dit jaar in het teken van twaalf vloggers die nét huisgenoten zijn geworden. In de video is te zien dat deze studenten elkaar nog niet kennen. Ze hebben tot nu toe allemaal een eigen leven geleid. Daar komt nu verandering in, want ze gaan met elkaar leven én studeren. In deze campagne laat het bol.com Tech Magazine zien hoe het er in hun studentenhuis aan toe gaat en hoe de studenten hun studiejaar kickstarten met een product van bol.com. 

Diane Dalhuisen, contentmarketeer bij Tech Magazine: "De kracht van de Back 2 Study-campagne is dat deze door (vloggende!) studenten, voor studenten is gemaakt. Hierdoor hoeven we als merk niets meer te bewijzen en geven we relevante inspiratie mét een bol.com-knipoog."



Danijel Dercksen, Creative Director bij Qontent Matters: "Studenten inspireren om hun studentenleven met handige producten van bol.com makkelijker en leuker te maken. Dát is wat we met de inspiratievideo en een serie van twaalf minivlogs willen bereiken. Door twaalf verschillende studenten te belichten, kan elke student zich in iemand herkennen. Of het nu een die-hard gamer is of een vaste bibliotheekbezoeker die zich grondig voorbereidt op tentamens door al het studiemateriaal uit te printen."

Credits: 

Verantwoordelijk bij bol.com: contentmarketeer: Diane Dalhuisen | Brandspecialist: Casper Stollman | Verantwoordelijk bij Qontent Matters: Strategy Director: Robin van Polen | Creative Director: Danijel Dercksen | Concept & Copy: Reneé Bainczyk, Lianne Plouvier | Producer: Nienke Overhaus | Productieassistent: Marlous Naumann | Director: Bas Baakman | Steadicamoperator: Jasper van Gheluwe | First Assistent Camera: Luuk de Kok | Gaffer: Friso Tjalma | Art Director: Rivka Koops | Visagie: Joycelynn Wigmans | Still Photography: Merel Hurkmans, Bureau Bokeh | Music & Sound: Whoozy Agency

www.tech.bol.com
www.qontentmatters.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.