Marketing Report
Qontent matters aan de slag als contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben

Qontent matters aan de slag als contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben

T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als haar nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag om de always-on aanwezigheid van T-Mobile, Tele2 en Ben binnen online kanalen verder te vergroten en daarbij een positieve bijdrage te leveren aan brand awareness, engagement en sales.

Om de merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat qontent matters onder andere aan de slag om de merkpositionering van T-Mobile door te vertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat het blog, dat binnenkort door qontent matters vernieuwd wordt, centraal als communicatiekanaal. Alle campagnes en content worden door qontent matters in-house geproduceerd om zo efficiënt mogelijk met tijd, kennis en budget om te gaan.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications bij T-Mobile Nederland: “Samen met qontent matters kunnen we de volgende stap zetten om de drie merken binnen online kanalen nóg beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol. Daarbij heeft qontent matters zich al eerder bewezen tijdens onze samenwerking voor Tele2, waarin we met elkaar als echte partners prachtige resultaten hebben geboekt  ”

Het eerste werk uit de koker van qontent matters voor de drie merken is eind vorig jaar live gegaan voor Ben en Tele2.

Robin van Polen, Managing Director bij qontent matters: “Dat T-Mobile ons als partner heeft geselecteerd voor deze communicatieactiviteiten, is een enorm compliment voor ons team. We mogen meteen aan de slag voor drie bijzonder mooie merken! Pitchen tijdens de huidige pandemie was uitdagend. Maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke ‘corona-proof’-manier voort te zetten.”

www.t-mobile.nl
www.ben.nl
www.tele2.nl
www.qontentmatters.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief