Marketing Report
Qontent matters gaat aan de slag voor Sublime

Qontent matters gaat aan de slag voor Sublime

Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters. Het creatieve contentbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van de radiozender. Het gaat met name om de content op social media en online. Het bureau zal zich inhoudelijk niet bezighouden met wat op de zender wordt uitgezonden. Wel zal qontent matters de doorvertaling online maken.

Sublime en qontent matters hebben gewerkt aan een aangescherpte always-on communicatiestrategie voor het ontwikkelen van duurzame contentvoor de online en socialmediakanalen. Deze content moet de groei van het merk gaan versterken en bijdragen aaneen continue stroom van relevante content waar de doelgroep naar op zoek is.Sublime brengt dagelijks de beste funk, soul en jazz en vertelt verhalen over de muziek, de artiesten, de albums en alles wat met de muziek te maken heeft. Daarnaast brengt Sublime perspectief met het Nieuws van de Vooruitgang. Deze boodschap gaan we nog gerichter communiceren naar de doelgroep.

Michiel van Elk, Director Marketing & Events bij Sublime: “Sublime groeit al drie achtereenvolgende jaren in online streams en luisteruren. Maar onze ambities gaan verder en wij willen door het vertellen van muzikale, creatieve en duurzame verhalen onze digital footprint binnen de funk, soul en jazz verstevigen. qontent matters heeft ons ervan overtuigd de juiste partner te zijn om deze content met ons te creëren en de volgende stap te maken.”

Kiki Maaskant, Managing Director bij qontent matters: “Wij zijn verheugd om Sublime aan ons klantportfolio toe te mogen voegen. Ons team staat in de startblokken om al deze mooie verhalen te gaan ontwikkelen en daarmee de doelstellingen te gaan verwezenlijken.We kijken uit naar deze langdurige muzikale samenwerking.”

www.sublime.nl
www.qontentmatters.nl
www.mediahuis.be

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief