Marketing Report
RTV campagne Pullman Slapen

RTV campagne Pullman Slapen

De nieuwe campagne van het oer Hollandse slaapmerk Pullman is van start gegaan tijdens deze donkere en koude periode.

De campagne is uitgerold via diverse landelijke radiostations, maar zal vanaf aanstaande zaterdag 24 december ook zichtbaar zijn op NPO 1, 2 en 3 bij STER.

Voor Pullman is de TV inzet via commercials een primeur. Eerder al werd er al wel aan TV geroken door programmasponsoring via SBS The Big Balance.

Ruime zendermix

Door nu een ruime zendermix in te zetten via radio en TV is de intentie en doelstelling om het merk Pullman nog bekender te maken bij een brede groep mensen.

Naast de radio en TV inzet, wordt de campagne aangevuld met een online campagne én een folder.

Focus van deze campagne ligt op het benadrukken van het ultieme vakmanschap en slaapcomfort dat Pullman vanuit Vroomshoop al sinds jaar en dag weet te leveren.

De kunst van ultiem slaapcomfort is dan ook een krachtige boodschap met dito beelden en kan bij tal van dealers door heel Nederland worden ervaren.

Credits

Klant: Pullman (Hilding Anders) | Creatie / Productie: Muntz & Studio MAD | Media: More Media Group

www.moremediagroup.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.