
Reclamebureau epidemie ontwikkelde de Kidsproef-campagne voor rijstmerk Lassie
Reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met producent OCC - Online Cookie Collective, de Kidsproef-campagne voor het rijstmerk Lassie.
Om na te gaan hoe kinderen denken over rijst van Lassie, stelde epidemie een extreem kritische jury samen bestaande uit vijf kinderen. Zij proefden vele Lassie-recepten en bepaalden genadeloos welke ook écht kidsproef zijn.
Paul Stam, Marketing & Innovation Manager Northern Europe Ebro Foods/Lassie: “Met deze content bewijzen we dat onze recepten en producten niet alleen makkelijk en gezond zijn, maar ook goedgekeurd worden door kids! Daarbij is het geweldig om te zien hoe de kinderen genieten van onze recepten.”
Credits
Opdrachtgever: Lassie Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam | Bureau: epidemie | Productiemaatschappij & soundmix: OCC & SMP | Producer: Roderick Veling | Regisseur: Marcel Koetze | Edit: HoKei Pang | Colour grading en online: Rik Mahieu | Media: Zoekhelden
www.lassie.nl/recepten/kidsproef
www.epidemie.com