Marketing Report
Recode Running-campagne voor nieuwe schoen adidas

Recode Running-campagne voor nieuwe schoen adidas

Adidas lanceert een nieuwe marketingcampagne vanwege de introductie van de hardloopschoen Ultraboost 19. Het merk slaat hiermee een nieuwe weg in voor het overbrengen van de boodschap naar het publiek. De pr in Nederland wordt verzorgd door Coopr.

De campagne start met een trailer met prominente LA en NY adidas Runners, onder wie Adam Francique, Kwasi Kessie, Shiara Robison, Tia Hrubala en Bayano Kamani, waarin de cultuur en creativiteit van new running centraal staan.

De Ultraboost 19 werd samen met duizenden hardlopers ontwikkeld. Het resultaat is een lichtere schoen met minder onderdelen. De schoen is verkrijgbaar vanaf 21 februari.

www.adidas.nl
www.coopr.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief