Marketing Report
Reeleezee lanceert boekhoud-app met campagne van reclamebureau Epidemie

Reeleezee lanceert boekhoud-app met campagne van reclamebureau Epidemie

Reeleezee heeft een app gelanceerd om eenvoudiger te kunnen boekhouden. De lancering van de app wordt ondersteund met een campagne van reclamebureau Epidemie.

Met de Reeleezee-app kunnen ondernemers factureren, uitgaven registreren en bonnetjes scannen, hun bankrekening checken en relatiegegevens van klanten en leveranciers vastleggen. Wat in de app gebeurt, wordt direct verwerkt in de boekhouding en andersom.

Ties Arts, general manager van www.reeleezee.nl: "Je kunt stellen dat Reeleezee zichzelf opnieuw heeft uitgevonden met als doel de standaard te verhogen en de klantervaring voor ondernemers en accountants te maximaliseren. De Reeleezee-app, de vernieuwde user interface van de applicatie en het vereenvoudigde abonnementenmodel zijn hier het voorbeeld van. Tijd besparen om ondernemers meer ruimte te geven voor ondernemen, of om als accountant meer advies te kunnen geven, dat is continu de meetlat van ons succes. Ik ben trots op de evolutie van onze organisatie."

Het thema supporter van ondernemers staat de komende jaren centraal in de communicatie, te beginnen met een merkmanifestfilm en de online campagne.

Léon Stedehouder, creative director/partner van Epidemie: "Wij begrijpen als ondernemers dat je de boekhouding tussen de bedrijven door doet. Drie jaar geleden kreeg het functionele product online boekhouden een emotionele lading door de campagne Je bent ondernemer, geen boekhouder. Terwijl Reeleezee hard heeft gewerkt om innovaties uit te rollen en te lanceren, werkten we samen met plezier aan het nieuwe Reeleezee. Supporter van ondernemers.”

www.epidemie.com
www.reeleezee.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief