Marketing Report
Rōnin Amsterdam breidt team uit

Rōnin Amsterdam breidt team uit

Rōnin Amsterdam breidt verder uit en verwelkomt tien talenten. De design and branding agency viert deze maand zijn vijfjarige bestaan en is sindsdien van vier naar dertig medewerkers gegroeid.

Door deze uitbreiding verhuist het bureau binnenkort naar een groter pand aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam. De teamleden gaan aan de slag voor internationale merken als G-Star, Manolo Blahnik, Virgin Media, Patta en Snipes.

Keith Kornson, co-founder Rōnin Amsterdam: “Rōnin Amsterdam is in vijf jaar tijd hard gegroeid. Onze visie is dat we high end design, branding en online experiences willen leveren waar we zelf ook trots op zijn. We werken voor grote internationale merken, die gewend zijn aan design op hoog niveau. Hiervoor is het allerbeste talent nodig. Met de komst van tien nieuwe teamleden, ieder met een unieke specialiteit, ervaring en nationaliteit, versterken we ons bureau en groeien we daarnaast ook door in onze cultuur.”

Tien medewerkers

Enzo Greco versterkt sinds kort Rōnin Amsterdam als Creative Director onder leiding van ECD’s Yordy van der Werff en Toby Mok. Hiervoor was hij Motion Director en Senior Creative bij Born05 en daarvoor bij Achtung!. Daarnaast verwelkomt Rōnin Amsterdam zes designers. Voor Visual Design zijn dat Senior Cassie Ng, voorheen werkzaam bij Huge Inc. Singapore en Martijn van Meijel. Het UX-team staat voortaan onder leiding van Ewoud Offenberg, ondersteund door Elian Duits. Het Motion Design team is uitgebreid met Senior Alex Kelly en Junior Lubbert Meun.

Ook het projectteam is gegroeid met drie talenten: de Nederlandse Robin van Bezouw, de Litouwse Elli Spiegyte en Franse Adrien Galibert, afkomstig van de agency BETC FULLSIX en OgilvyOne Worldwide.

www.roninamsterdam.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief