Marketing Report
Roorda en Menzis starten campagne over leefkracht

Roorda en Menzis starten campagne over leefkracht

Roorda Reclamebureau heeft een campagne ontwikkeld voor Menzis om leefkracht te promoten. De campagne is te zien en te horen via radio, televisie, online, print en outdoor.

Leefkracht staat voor gezond zijn en alles uit het leven halen. Menzis haakt hierop in, met een campagne waarin deze beweging naar een gezondere levensstijl centraal staat. Een beweging van zorg en ziektes die we kunnen voorkomen naar een gezonde leefstijl.

Joeri Jansen, creatief directeur Roorda: "De campagne is een ode aan alle kleine en grote stappen die we al nemen of hebben genomen. Van gezonder eten, de eerste keer trainen met gewichten tot een basketbalmatch spelen in een rolstoel. Deze inspirerende voorbeelden tonen een nieuwe norm. Bezig zijn met je gezondheid geeft energie. Juist nu kan iedereen wel wat van die ‘leefkracht’ gebruiken."

De campagne toont een selectie van initiatieven waarmee Menzis en haar partners. ziektes die veel voorkomen helpen te voorkomen en een gezonde leefstijl vergemakkelijken. Initiatieven als SamenGezond, het digitale steuntje in de rug dat je helpt met gezonde keuzes. Maar ook het Menzis Leefkracht collectief, waar leden een gratis gezondheidscheck en voedingsadvies ontvangen. En bijvoorbeeld de Nationale Diabetes Challenge waar wandelen als medicijn centraal staat. En met de Hartstichting het opsporen van mensen met een hoge bloeddruk. Door daadwerkelijk in te zetten op preventie neemt Menzis het voortouw in deze beweging.



Credits
Bureau: Roorda Reclamebureau | Creatie: Joeri Jansen, Joost van Nistelrooij, Dyon Ruiter, Tom van der Veldt | Strategie: Mary Hoogerbrugge | Account: Willemijn Sterk, Anne van der Meulen | RTV Producer: Marcel Ossendrijver | Regie: Lisette Donkersloot (Caviar) | D.O.P.: Nanko Goeting | Edit: Govert Janse, Sanne van Hecke | Grading: Erik van den Heuvel | Muziek en sounddesign: Guido Maat, Sjoerd Limberger (Audentity) | Fotografie: Suzanne Karsters | Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Maurice van Dijk, Jeroen Hamstra, Carolien Bos | Media inkoop: Mindshare

www.menzis.nl
www.roorda.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief