Marketing Report
[Rumoer] Cosmopolitan | Nationale Nederlanden | Media.Monks | Heineken | Nancy Pelosi | Pride

[Rumoer] Cosmopolitan | Nationale Nederlanden | Media.Monks | Heineken | Nancy Pelosi | Pride

Hearst Netherlands | HNL creëert toonaangevende hoogwaardige en betekenisvolle (branded) content die mensen inspireert en in beweging brengt

Cosmopolitan (NL) viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW merk (GenZ & Young Millennials, 18-35 jaar) in Nederland.Het merk adviseert, motiveert en inspireert. 

Ook brengt het lezers in beweging door ze o.a. uit te nodigen voor uiteenlopende events, zoals onlangs de Summer Party (zie: https://lnkd.in/eaUdB3T7), waar prominente influencers en TikTokkers, zoals Rianne Meijer, Hodan Yusuf, Isaya Elais en Defano Holwijn bij aanwezig waren.

Hoofdredacteur Josephine Kay: “Cosmopolitan is overal waar Gen-NOW is - van Tiktok en Instagram tot fysieke events - en daarmee bereiken we elke maand miljoenen lezers die we gidsen in elk onderdeel van hun leven.” 

Meer weten of interesse in een samenwerking? Mail naar: sales@hearst.nl


Mariëlle Krouwel | Director of Global Branding || Supporter of Change || Enabling people & organizations to grow || Columnist || Blogger || Ad Reviewer || Advertising Jury’s || Speaker || NN Group

Asjemenou! Ik kan niet trotser zijn op deze prachtige zomerdag want we hebben met de eerste campagne over de nieuwe merkpositionering ‘supporter van verandering’ voor Nationale-Nederlanden gelijk een Gouden Loekie nominatie te pakken. Hoe te gek is dat?!

De film waarin Bobbie zelf het heft in handen neemt en haar wiebeltandje trekt, raakte Nederland al in het hart. Dat zagen we in alle reacties en in de campagnetracking. De Gouden Loekie nominatie bevestigt nog eens extra dat we op het goede spoor zitten.

Winnen doen we samen, dus complimenten aan alle NN-ers die hieraan mee hebben gewerkt en in het bijzonder aan mijn eigen branding team. En natuurlijk aan onze bureaus: dentsuACHTUNG!, Mindshare Netherlands en Accenture Song, Motivaction International en Partners in Production.

Veel dank ook Dailah Nihot voor je onvoorwaardelijke vertrouwen en aanstekelijke enthousiasme.

Vanzelfsprekend ook felicitaties aan alle andere genomineerden. Een eervol rijtje om met ons merk tussen te staan: https://lnkd.in/ebZG-5jg

En… stay tuned… want maandag as gaat nummer twee in de reeks alweer live. Dit keer over de support van NN bij jouw ideale later.

Nationale-Nederlanden is onderdeel van NN Group

#branding #marketing #advertising


Victor Knaap | Co-Founder Media.Monks and Executive Director at S4 Capital Group

Anderhalf jaar geleden zijn we met het aantrekken van The Odd Shop aan een ambitieus plan begonnen. We lanceerden binnen Media.Monks de Government.Monks, een specialistisch team dat zich focust op communicatie voor overheden en semi-overheden. Door de expertise op het gebied van gedragswetenschap en creatie toe te voegen aan de digitale kennis van Media.Monks ontstond een unieke combinatie die resulteerde in het winnen van aanbestedingen voor onder andere ProRail en Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL).

We zijn ongelooflijk trots op het feit dat we nu, na anderhalf jaar Government.Monks, als enige digital first bureau, de Rijksoverheid als klant mogen verwelkomen, of zoals de Adformatie het noemt; de aanbesteding van het jaar! https://lnkd.in/eiZRC6Sa 

Niels de Wit, Robert van der Lans, Oscar Hamming, Regina Romeijn, Iris Veenstra, en alle Gov.Monks heel erg veel dank voor jullie fantastische werk zover en super trots op jullie! We kijken uit naar een fantastische samenwerking met veel impactvolle campagnes!!

Laurens Griep | Global Digital Manager Heineken at The HEINEKEN Company

Walk on beer.

Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, to celebrate the smoothness of Heineken®️ Silver. Heinekicks aren't your everyday shoe, but it’s not every day you get to walk on beer.

Awesome Pearly Lim, JD O'Lone and Tanya Lubis with BBH Asia Pacific (Singapore) and The Shoe Surgeon

#collaboration #designer

Pim Gerrits | Creative Entrepreneur / Writer for hire: 2 World Records, 1 Olympic Record and creator of DING FLOF BIPS

Wie teveel rekening houdt met onredelijken, raakt zichzelf kwijt.

Pelosi landt in Taiwan. Wát een epische foto. (fotograaf niet bekend)

De wereld hield zijn adem in. Haar collega's maanden tot voorzichtigheid. Maar gelukkig laat niet iedereen zich koeioneren door regimes. Zoals Pippi Langkous al zei: "Als je nooit bang bent, kun je ook niet dapper zijn."

#taiwan #pelosi #china #fear #brave #resist #values

Dick Gussen | Director of Brand & Media Partnerships Corendon International Travel

What an amazing project done by 3WO Horeca Groep at Waterkant Amsterdam in cooperation with Gemeente Amsterdam Stichting Pride Amsterdam Q-Park Nederland. The biggest Pride flag in the world was placed on this iconic parking garage in Amsterdam. As owner Brian Fernades (who came up with this crazy idea) stated 'the bigger the flag... the bigger the message'!
#bewhoyouare #pridemarketing

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.