Marketing Report
SAN steunt Embassy of Dutch Creativity in Cannes

SAN steunt Embassy of Dutch Creativity in Cannes

Ook voor de editie van 2023 kan de Embassy of Dutch Creativity op de ondersteuning rekenen van een groot aantal partijen in de creatieve industrie. De SAN – de Stichting Adverteerdersjury Nederland – is wederom een van de ondersteunende partijen en roept betrokkenen en vakgenoten op zich aan te sluiten bij deze gezamenlijke handelsmissie.

Ron Schneider, voorzitter van de SAN: “De SAN heeft als doelstelling om adverteerders samen te brengen, te inspireren en de kennis en ervaring binnen de reclamebranche continu te verbeteren. Wat dat betreft sluit de Embassy of Dutch Creativity hier naadloos op aan. Daarom roepen we onze achterban op om de het Embassy-initiatief te ondersteunen en als ze van plan zijn om naar Cannes te gaan, om zich aan te sluiten als partner of ambassadeur.”

Breed draagvlak

Het doel van Embassy of Dutch Creativity is ook dit jaar weer tijdens het internationale festival in Cannes zichtbaarheid te creëren voor Nederlandse creativiteit bij (inter)nationale partners, talent en media. Met het aansluiten van de SAN kan de Embassy of Dutch Creativity ook dit jaar rekenen op een breed draagvlak van de gehele Nederlandse creatieve industrie.

Kyra Roest, founder van de Embassy of Dutch Creativity: “Zoiets als de Embassy kan je alleen samen, als gehele industrie van de grond krijgen. De SAN heeft dezelfde benadering. De ondersteuning van de SAN onderstreept het belang van dit gezamenlijke initiatief. We hopen dat er nog een aantal ambassadeurs of partners zich bij ons melden.”

Foto: Jelmer de Haas

www.embassyofdutchcreativity.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.