Marketing Report
Sam Feldt, Alpine en Spinnin’ Records lanceren Love the music. Protect your ears

Sam Feldt, Alpine en Spinnin’ Records lanceren Love the music. Protect your ears

In aanloop naar het Amsterdam Dance Event ADE lanceert Sam Feldt met Spinnin’ Records en Alpine Hearing Protection de campagne Love the music. Protect your ears.

De campagne moet de ruim 400.000 bezoekers aan het grootste dance-evenement ter wereld en miljoenen andere danceliefhebbers wereldwijd bewust maken van de noodzaak van gehoorbescherming.

Dj en producer Sam Feldt is ambassadeur van de campagne: “Ik vind het belangrijk dat mensen niet alleen vandaag en tijdens deze editie van ADE, maar ook over 10 of 20 jaar van mijn muziek kunnen genieten. Met goede gehoorbescherming zorg je niet alleen goed voor je oren, je ervaart de muziek ook veel beter.”

Meer dan de helft van de Nederlanders heeft wel eens gehoorklachten na bezoek aan een festival of concert. Dit blijkt uit een onderzoek dat marktonderzoeksbureau The Choice uitvoerde in opdracht van Alpine. Gehoorbescherming voorkomt niet alleen tijdelijke of permanente gehoorschade, maar zorgt ook voor een betere muziekervaring.

De online kanalen van de initiatiefnemers worden volop ingezet om miljoenen danceliefhebbers wereldwijd te bereiken.

Arthur van Keeken, CEO van Alpine: “Door allemaal ons internationale bereik in te zetten, moet het ons lukken om danceliefhebbers op wereldschaal bewust te maken van de gevolgen van gehoorschade en ze te stimuleren om gehoorbescherming te dragen.”

www.alpine.nl
www.spinninrecords.com
www.amsterdam-dance-event.nl

 

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief