Marketing Report
Sander van Buuren directeur b2b-afdeling LEWIS

Sander van Buuren directeur b2b-afdeling LEWIS

Sander van Buuren is benoemd tot directeur B2B Division van LEWIS. In deze rol overziet hij het totale klantportfolio van LEWIS voor de zakelijke markt. Daarnaast richt Sander van Buuren zich op de verdere integratie van LEWIS’ dienstenaanbod op het gebied van pr-, digital en contentmarketingdiensten, om de effectiviteit van campagnes te vergroten.

Sander van Buuren startte in 2008 als pr-adviseur bij LEWIS nadat hij enkele jaren hoofdredacteur was van het IT-resellervakblad CBM. Sander van Buuren nam al snel de leiding over de accountteams van het kantoor in Eindhoven. Hij specialiseerde zich in het geven van trainingen op het gebied van woordvoering en crisiscommunicatie en het inrichten van strategische pr- en contentcampagnes voor klanten in zakelijke sectoren, zoals IT/tech, automotive en finance.

Vera Kops, vice-president van LEWIS Nederland: “Sander kwam elf jaar geleden bij ons in dienst en heeft zich sinds die tijd ontwikkeld tot een allround marcom-professional met sterke leiderschap-skills. Sander heeft het unieke talent om complexe vraagstukken te vertalen in een realistische aanpak. Zowel klanten als collega’s waarderen zijn strategische advies enorm. Bij LEWIS bieden we collega’s als Sander graag ruimte om door te groeien. Met zijn promotie verwachten we onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen en onze continue groei in de b2b-sector te accelereren.”

www.teamlewis.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief