Marketing Report
Sanne Tolsma Managing Director Ambassadors nieuws

Sanne Tolsma Managing Director Ambassadors

 Vanaf 1 juni is Sanne Tolsma Managing Director van Ambassadors. Zij neemt jarenlange reclame ervaring met zich mee, en was hiervoor werkzaam bij verschillende bureaus.

Ambassadors heeft kantoren in Amsterdam, New York en binnenkort ook Berlijn. Het bedrijf is actief in de visual effects, CG, online, animatie, geluids- en muziekproductie, creative design, editing, filmproductie, technologische innovatie, AI, digital voices en sonic branding.

Ambassadors heeft daarnaast haar eigen digitale creatieve platform Cube, waar bureaus, merken en productiehuizen gebruik van maken bij het leveren van creatieve content.

Sanne Tolsma heeft bijna 20 jaar ervaring in de reclamewereld. Ze werkte eerder bij Ogilvy en ALFRED, waar ze tussen 2011-2020 via MullenLowe ALFRED verantwoordelijk was voor alle internationale klanten en bureau management. Recent was ze Managing Director van Creature Amsterdam.

Sanne Tolsma: “De opening van ons nieuwe kantoor in Berlijn deze zomer is een volgende stap in de bijzondere groei en innovatieve ontwikkelingen die voor ons liggen. Ik kijk ernaar uit om met zo'n veelzijdig team van creatieve, gedreven en getalenteerde mensen te bouwen aan de toekomst van high-end vakmanschap en communicatie.”

www.ambassadors.com

Lees ook:

[Interview] Sanne Tolsma en Joost Haartsen over de fusie van Amp.Amsterdam en Ambassadors

20-02-2024 | 17:07:00
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. We spreken Managing Director Sanne Tolsma en Chief Music Officer Joost Haartsen over deze fusie

Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024

10-02-2024 | 15:09:00
Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij

Fusie Ambassadors en Amp.Amsterdam

07-02-2024 | 23:07:00
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. Beide bedrijven hadden sinds 2021 een strategische samenwerking

Dentsu Creative ontwikkelt campagnefilm KPN over online shaming

07-02-2024 | 12:01:00
In de afgelopen zes maanden heeft 15 procent van de jongeren tussen de 13 en de 24 jaar aan sexting gedaan, zo blijkt uit recent onderzoek

Amp.Amsterdam ontwikkelt audio-identiteit Goboony

19-01-2024 | 09:09:09
Camperplatform Goboony wilde de aanwezigheid van het merk vergroten aan de hand van een onderscheidende sonische identiteit.

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.