Marketing Report
Second Opinion breidt team uit

Second Opinion breidt team uit

Second Opinion, het adviesplatform voor beslissers in marketing, communicatie en innovatie, breidt uit. Het initiatief van Jeroen de Bakker, dat in november van start ging, voegt Annemarie Joosen en Yvonne Nassar toe aan het zogeheten team van experts.

De twee teamleden zijn internationale marketingexperts. Via Second Opinion zijn ze meerdere keren per jaar beschikbaar voor een een-op-eengesprek. Met de toevoeging van het duo komt het totaal aan Second Opinion-experts op zeventien.

Annemarie Joosen vervulde marketingtaken bij onder meer Dunnhumby – Tesco – in London, Bol.com en de Nederlandse Staatsloterij. Zes jaar geleden begon ze als Head of Marketing bij Marktplaats en werd vervolgens CMO van zowel Marktplaats als zusterplatform Tweedehands. Sinds kort werkt ze als Director strategy & innovation a.i. bij creatief online Marketingbureau Timm & Pimm.

Yvonne Nassar heeft een achtergrond in de hospitalitybranche en zakelijke dienstverlening. Ze werkte onder meer als Director Marketing Europe bij Dolce Hotels & Resorts in Parijs, en heeft in Nederland en Engeland internationale marketing- en salesafdelingen opgezet. Momenteel werkt ze als Head of Customer Strategy & Marketing bij RAI Amsterdam.

www.second-opinion.club

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief