Marketing Report
Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan nieuws

Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan

Afgelopen jaar bracht ŠKODA een ode aan Zaterdagfamilies. Zij die elke zaterdag weer tijd met elkaar doorbrengen op het veld of in de sporthal. Om die Zaterdagfamilies te supporten, komt ŠKODA nu met een opvallende activatie: een mascotte in de vorm van een kameleon.

Een mascotte is normaal gesproken iets wat je verwacht bij Eredivisie-clubs, zoals Ajax en Feyenoord of Amerikaanse NBA-teams. Maar dankzij deze veelzijdige kameleon kunnen nu ook gewone Zaterdagfamilies en hun clubs beschikken over een eigen mascotte. De activatie wordt aangejaagd met een online video en op social. 

In de activatie staat de FABIA centraal. De Kameleon arriveert dan ook in deze ŠKODA. Zo kan de club niet alleen genieten van een enthousiaste supporter langs de lijn, maar tegelijkertijd ook kennismaken met dit model.

Credits:
Reclamebureau Selmore Creative Agency | Creatieve directie Jakko Achterberg, Niels Westra | RTV Director Hanneke Kampschreur | Account Josefien Homan | Strategie Anja Froeling | Opdrachtgever ŠKODA Nederland | Klant verantwoordelijk Joost de Kanter, Kim Hoekstra | Productiemaatschappij VAN DER AAR FILMS & JUDITH ENGELS

www.skoda.nl/zaterdag/mascotte

www.selmore.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief