Marketing Report
SharePeople start campagne voor vangnetregeling zzp’ers

SharePeople start campagne voor vangnetregeling zzp’ers

SharePeople begint een campagne op de radio, online en in dagbladen om ondernemers wakker te schudden. De bedoeling is om zzp’ers erop te wijzen dat ze een aov-vangnet kunnen afsluiten bij SharePeople vanaf 1 euro per dag. In de campagne spelen ondernemers die al deelnemer zijn de hoofdrol.

Cosmas Blaauw, oprichter van SharePeople: “Juist in deze tijd van corona ervaren veel ondernemers wat het betekent als hun financiële buffers krimpen. Veel ondernemers kunnen niet drie maanden zonder inkomen. Tegelijkertijd neemt het risico op arbeidsongeschiktheid toe. Tijd om deze groep wakker te schudden. Bij ons kun je al een vangnet regelen bij arbeidsongeschiktheid voor 1 euro per dag. En je regelt het in drie minuten.”

SharePeople werkt vanuit een coöperatieve gedachte waarbij klanten ook eigenaar en soms medewerker zijn. De campagne is dan ook helemaal gemaakt door een team deelnemers van SharePeople.

Cosmas Blaauw: “Creatie, mediastrategie en content komen allemaal uit ons eigen netwerk van deelnemers. Zij zijn de doelgroep en een beter team kun je je niet wensen. Deze coöperatieve aanpak gaan we nu ook helemaal doortrekken bij andere projecten. Zo zijn we niet alleen een netwerk dat voor elkaar klaar staat bij arbeidsongeschiktheid, maar zoeken we elkaar ook op om kennis en werk te delen.”

www.sharepeople.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief