Marketing Report
Spa komt met campagne Beter Drinken. Beter Leven nieuws

Spa komt met campagne Beter Drinken. Beter Leven

Het merk Spa is gestart met de campagne Beter Drinken. Beter Leven. Daarmee wil het watermerk mensen helpen met beter te drinken.

Op 28 februari heeft SPA een oproep gedaan aan heel Nederland met een opvallende outdoor campagne met model Linda Deplacie die een ode brengt aan de kracht van puurheid. Bovendien start SPA een eigen Academie waarmee jong en oud op een positieve en interactieve manier wordt geïnspireerd om beter te drinken. De Academie is te vinden op de social-mediakanalen van SPA en op de website van Spa.

Mélanie Decelle, Marketing Director Spadel Benelux: “Het is onze verantwoordelijkheid, zo voelen we dat in elke vezel van ons merk. We willen graag gezonder leven, maar realiseren ons onvoldoende dat naast gezond eten en bewegen ook beter drinken hierbij belangrijk is: bewust kiezen voor zuiverheid en natuurlijkheid. En de duurzame keuze maken die een positieve impact heeft op de planeet. Naast onze Spa mineraalwaters zijn de mineraalwaters met smaak – Spa Touch – en de limonades van SPA met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong hier het perfecte voorbeeld van. Geef jezelf de puurheid die je verdient, bij elke slok, elke dag, een leven lang. Je lichaam zal je dankbaar zijn. We willen deze missie met plezier en positieve inspiratie uitdragen, ongeacht de leeftijd. Daarom zijn we ook ongelofelijk trots op Linda Deplacie als onze ambassadeur.”

Krachtig beeld

In 2022 werd model Linda Deplacie opnieuw gefotografeerd nadat ze ook al in 2002 en in 1985 in al haar puurheid in beeld was gebracht. Linda Deplacie is de ambassadeur van het gedachtengoed van Spa; ze is het toonbeeld van tijdloze puurheid, door gezond te leven en te drinken.

Linda Deplacie: “Ik ben trots op het ambassadeurschap van deze krachtige boodschap van SPA. De boodschap die ik als ambassadrice van SPA wil uitdragen is dat iedereen beter en gezonder kan leven. Het is niet moeilijk: beter eten, beter bewegen en dus ook beter drinken. Het is een kleine inspanning, maar maakt een groot verschil. En het maakt ook gelukkiger, op elke leeftijd. Ik denk dat ik daar wel een bewijs van ben.”

De campagne met Linda Deplacie is te zien op grote schermen in België en Nederland, via social media, een influencer campagne en in print.

Credits:

Klant: Spadel: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marjolein Dieleman, Zocha Mikolajczyk | Bureau Happiness Brussels: Isabelle Koelman, Kris Van den Brandt | Mediabureau: Initiative Media | pr: HappyLife pr

www.spa.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief