Springbok breidt data- en performance-team uit met 26 medewerkers
Internationale branding en tech agency
Springbok heeft de groeiplannen om het datateam te verdubbelen in september 2022 al ruimschoots gehaald. Ondanks de uitdagende arbeidsmarkt zijn er na een uitvoerige selectie 26 data-engineers, performance-specialisten en SEO-consultants gestart
Springbok is een brandtech agency voor een duurzame toekomst. De agency werkt op het snijvlak van purpose, data en creativiteit. Springbok vertrekt steeds vanuit het merk en zijn missie, maar data zijn de drijvende kracht achter alle digitale activiteiten. Het samenkomen van systemen en technologie met creativiteit en merk-denken is voor tech talenten de belangrijkste reden om voor Springbok te kiezen.
Intensief opleidingstraject
De starters krijgen eerst een intensief
opleidingstraject. Voortbouwend op hun eigen expertise worden ze
gedurende zes maanden klaargestoomd om alle data en performance
uitdagingen aan te gaan - zowel zelfstandig als in team.
Data-trainee Stijn Oosterholt: "Er staat me bij
Springbok een geweldige baan te wachten. Ik ga aan de slag als data trainee. Ik
krijg hier de kans om alles te leren over data binnen online marketing.
Gigantisch interessant en voor mij een mooie kans om mezelf te
ontwikkelen!"
Denise Mendel start als SEO-expert: "Ik heb voor
Springbok gekozen omdat ik mezelf verder wil ontwikkelen en nog meer wil leren
op het gebied van SEO. Springbok is heel erg gericht op zelfontwikkeling en
denkt met je mee om het beste uit het team en uit jezelf te halen. Dat maakte
de keuze voor mij makkelijk."
Pieter Meijer, Chief Strategy Officer bij Springbok: “Ondanks de arbeidsmarkt slagen onze mensen erin om de beste talenten te werven. Dat is meer dan knap, omdat we de lat voor kandidaten hoog leggen en houden. We hebben erg veel zin om de nieuwe mensen op te nemen in het team en zo de snelheid bij onze opdrachtgevers erin te houden.”
Springbok
Springbok is een internationale branding en tech agency dat marketing voor merken uit de 21ste eeuw opnieuw uitvindt. De snelgroeiende agency gelooft dat merken de kracht hebben om hun bedrijf en de samenleving positief vorm te geven. Met meer dan 300 mensen slaat de organisatie bruggen tussen merkstrategie, creativiteit, data en technologie voor een groeiend aantal internationale merken zoals Triodos Bank, Bridgestone, T-Mobile, Harman, Renault en Greenpeace.