Marketing Report
Stoov start samenwerking met ZIGT

Stoov start samenwerking met ZIGT

Stoov, maker en bedenker van duurzame oplaadbare warmtekussens, heeft ZIGT na een oriëntatieproces gekozen als strategisch mediabureau. ZIGT zal een belangrijke bijdrage leveren aan de bekendheid van Stoov en de producten

Ilse van Loon, Head of Brand & Communication bij Stoov: “Stoov groeit enorm, onze marketingactiviteiten en -organisatie breiden steeds verder uit. Een bureau als ZIGT heeft naast de juiste mentaliteit die bij ons past, ook alle relevante kennis en ervaring in huis die nu nodig is om onze ambities waar te maken.”

Niek Veendrick, CEO bij Stoov: “Daarnaast spreekt het transparante businessmodel van ZIGT ons erg aan. Duurzaam zakendoen staat bij ons hoog in het vaandel en de manier waarop ZIGT dit doet sluit hier naadloos op aan.”

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: “Ik ben er trots op dat we samen met het mooie, ambitieuze, innovatieve merk dat Stoov is mogen meebouwen aan hun groei. Stoov bestaat sinds 2014, maar het merk en het concept is bij veel consumenten nog niet bekend en het is tijd dat daar verandering in komt. We gaan er gezamenlijk op inzetten dat Stoov de komende jaren door iedereen wordt omarmd.”

www.zigt.nl
www.stoov.com


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.