Marketing Report
Storytel laat luisterboeken tot leven komen in nieuwe campagnes met Wim Kieft

Storytel laat luisterboeken tot leven komen in nieuwe campagnes met Wim Kieft

Storytel komt met een nieuwe campagne met Wim Kieft rondom het luisterboek Wim Kieft: De terugkeer van Michel van Egmond. De oud-voetballer is vanaf eind februari op TV en online te zien in een commercial waarin hij een passage voordraagt uit zijn biografie. De digitale abonnementsdienst voor luisterboeken en e-books slaat hiermee een nieuwe weg in op het gebied van advertising rondom boeken. Eén waarbij de magie van het boek al bij de campagne begint.
 
De campagne is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Storytel en Creative Agency CapeRock. Voor de campagne is de cover van het biografische boek geanimeerd, waarbij Wim Kieft een quote uit zijn eigen boek voordraagt. Met dit nieuwe concept weet Storytel luisterboeken meer tot leven te brengen.

Ruth de Jager, Country Manager van Storytel: "We willen ons niet laten beperken door het enkel vertonen van de cover, maar de beleving van een luisterboek al bij de campagne inzetten. Zo brengen we het verhaal nog dichter bij de consument."

De campagne loopt tot eind maart op televisie, YouTube en social media.
 
Credits

Opdrachtgever: Storytel |  Bureau: CapeRock |  Verantwoordelijk bij klant: Ruth de Jager |  Muziek/soundstudio: Top Format |  Animatie/design: CapeRock |  Mediabureau: Mediaxplain*

www.storytel.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief