Marketing Report
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem nieuws

StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem

StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem. In Mega Extreem daagt Snickers Stefan de Vries en zijn crew uit om uit hun comfortzone te stappen en hun meest extreme en best scorende video’s nogmaals uit te voeren. Maar… ditmaal mega extreem! Want: Maybe you just need a Snickers.

Humoristische merkintegratie

Stefan reist af naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren. De eerste opdracht was simpel maar extreem: 'Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!'. De video bereikte binnen twee dagen #4 in de lijst van Trending op YouTube. Gezamenlijk met de tweede en derde aflevering, 'Rijden tot de benzine op is en overnachten waar we eindigen' en '24 uur ghost hunten in het meest bespookte hotel ter wereld', bereikt deze serie al meer dan één miljoen organische views. De laatste aflevering is aanstaande zondag om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.

Het doel van de samenwerking tussen StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen-Z doelgroep: mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan. Om deze merkbelofte te vertalen naar relevante content is de perfecte match gemaakt tussen de merkwaarden van Snickers en het influencerprofiel van Stefan de Vries. De match heeft geresulteerd in spraakmakende content naar wens van de Gen-Z doelgroep. Zo durf je door het nemen van een Snickers toch wél die achtbaan in te stappen of op zoek naar geesten te gaan. Kortom: geen stroeve reclamepraatjes, maar natuurlijke en humoristische merkintegratie: What you see is what you get!

Jongere generatie aanspreken

Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: "Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken: met Snickers kan je net dat stapje verder gaan, uit je comfortzone, zelfs in MEGA EXTREME situaties. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet! Maybe you also just need a Snickers."

www.talpanetwork.com

www.studio-m.amsterdam

www.essencemediacom.com

www.snickers.com

Lees ook:

JUKE stopt met podcasts en beperkt aantal audiostreams

05-04-2024 | 10:47:00
JUKE stopt per 15 april 2024 met het aanbieden van podcast. Ook zal het aantal audiostreams fors worden ingeperkt en zal het audioplatform van Talpa Network allleen nog toegang bieden tot een beperkt aantal audiostreams van Talpa Network, Mediahuis Radio en enkele andere radiostations

SBS9 wordt Viaplay

02-04-2024 | 11:45:00
SBS9 wordt per 5 april 2024 omgedoopt in Viaplay TV. De zender zal een selectie uitzenden van het (sport)portfolio van Viaplay

Screenforce Jaarrapport 2023

12-03-2024 | 12:44:00
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen

[Forum] Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen hun tarieven na daling van de kijktijd. Goed idee?

06-03-2024 | 12:53:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag

Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen tarieven na daling kijktijd

05-03-2024 | 18:24:00
Talpa Media Solutions verhoogt zijn tarieven met 3 procent per mei 2024. Daarbij heeft het reclameverkoopbedrijf van Talpa Network aangekondigd een NMO-index te introduceren. Ster verhoogt zijn tarieven niet; Ad Alliance komt ook met een tariefsverhoging

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief