Marketing Report
SuperHeroes Amsterdam benoemt Marc Pieterse tot Head of Strategy

SuperHeroes Amsterdam benoemt Marc Pieterse tot Head of Strategy

Marc Pieterse is aangesteld als ls Head of Strategy bij SuperHeroes Amsterdam. Hij werkte eerder als Strategy Director bij Ogilvy en N=5. Sinds januari 2019 was Marc Pieterse interim Head of Strategy bij SuperHeroes Amsterdam en in 2018 werkte Marc Pieterse als interim Strategy Director bij SuperHeroes Amsterdam.
 
Als bevlogen merkstrateeg was Marc Pieterse eerder verantwoordelijk voor de befaamde Telfort-campagne waarmee het merk werd omgevormd van platte prijsvechter naar een rijk voordeelmerk. Na een stagejaar als interim Strategy Director bij SuperHeroes met campagnes voor Netflix, Essent, ASUS, Swapfiets en energiedirect.nl - én het leren doorgronden van bijna alle digitale buzz words - is hij nu aangesteld als Head of Strategy van de Amsterdamse vestiging van het bureau.
 
Marc Pieterse: "Er gebeurt zoveel in de wereld van reclame en hier wordt die verandering echt omarmd. We noemen onszelf inmiddels (met een dikke knipoog) het post-advertising ad agency. Met de combinatie van het digitale DNA van het bureau en mijn gedegen merkstrategische achtergrond brengen we vernieuwing op alle consumer touch points van onze klanten met een sterke focus op het verkrijgen en converteren van aandacht. Met SuperHeroes hebben we echt de ambitie om het vak vooruit te brengen."

Django Weisz Blanchetta, Founder/managing director van SuperHeroes Amsterdam: "Ons Amsterdamse strategie team is met Marc aan het roer hard aan het accelereren. Samen met Geoff Desreumaux, onze strategy lead in New York, hebben we een nieuwe strategisch creatieve aanpak ontwikkeld waarmee we zowel in Nederland als internationaal impact aan het maken zijn."

www.hellosuperheroes.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.