Marketing Report
SuperRebel ontwikkelt logistieke campagne voor intospace nieuws

SuperRebel ontwikkelt logistieke campagne voor intospace

De uitgesproken visie van intospace op de bouw van distributiecentra inspireerde SuperRebel Agency tot het campagnethema Logistic real estate out of the box.

Aan de hand van het thema schetst het bureau dat logistieke oplossingen in de toekomst op een prachtige manier kunnen worden geïntegreerd in het landschap en ook nog eens andere uitdagingen, zoals woningtekort, sportfaciliteiten enzovoort kunnen oplossen.

Topfotograaf Jaap Vliegenthart maakte het campagnebeeld dat de visie van intospace perfect verbeeldt: denk in slimme oplossingen om aan de toenemende vraag naar logistieke centra te kunnen voldoen. Vind nieuwe plekken en creëer toegevoegde waarde door functies te stapelen die de omgeving, de steden, de ondernemers, hun klanten en medewerkers verrijken.

De campagne is gestart met een advertentie in Het Financieele Dagblad en wordt online en offline verder uitgerold. Vanuit intospace werkten Tim BeckmannSvetlana Borovikova en Max Sigtermans aan de campagne.

www.intospace.eu

www.superrebel.com

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief