Marketing Report
T-Mobile partner van The Voice of Holland

T-Mobile partner van The Voice of Holland

T-Mobile is het komende seizoen partner van The Voice of Holland. Klanten van de telecomprovider krijgen toegang tot unlimited streams en exclusieve content via onder meer de app van het programma.

Tisha van Lammeren, directeur consumentenmarkt van T-Mobile: “Deze ontwikkeling past bij ons. We leven in een tijd waarin kijkers overal zorgeloos verbonden willen zijn. Bij The Voice draait het bij miljoenen kijkers om het niet willen missen van de beste, mooiste, grappigste, leukste en vooral ook de meest exclusieve momenten. Samen voor de televisie, op social media en via de app. Aan die beleving willen we bij T-Mobile nu echt een bijdrage leveren.”

Kjeld Ouwerkerk, Director IMPACT bij RTL: “The Voice of Holland heeft al seizoenen lang veel trouwe fans. Dat we het tiende seizoen nu kunnen inluiden met een nieuwe partner zegt veel over de kracht van dit merk. We kijken ernaar uit om samen T-Mobile en Talpa een knallend nieuw seizoen neer te zetten, waar niemand een moment van hoeft te missen.”

www.thevoiceofholland.com
www.rtl.nl
www.t-mobile.nl
www.talpanetwork.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief