Marketing Report
TBWA\NEBOKO breidt team creatieven uit nieuws

TBWA\NEBOKO breidt team creatieven uit

Met het aantrekken van negen creatieve mensen, breidt TBWA\NEBOKO uit. Deze komen uit diverse landen, wat ook een stap in de richting van diversiteit betekent.

Darre van Dijk, CCO van TBWA/NEBOKO: "Deze jonge creatieve geesten zijn degenen die ideeën manifesteren en ze tot leven brengen. Hun verschillende achtergronden, ervaringen en talenten zijn enkele van hun sterkste troeven en we zijn er trots op dat we dit soort talent van over de hele wereld kunnen aantrekken."

De startende creatieven zijn:

  • Doug Fridlund, senior copywriter die een van de creatieven achter de Audi Clowns Campagne was.
  • Hannah Sterke, junior creative en tweede plaats bij Treshold Award.
  • Nina Mispelblom Beyer, junior creative van wie de afstudeerfilm werd geselecteerd voor het Nederlands Film Festival.
  • Lucas Arantes en Vinny Couto, senior creatives die met de Accessibility Mat veel prijzen wonnen.
  • Rachel Yulo, senior copywriter en betrokken bij The Dissolving Bottle.
  • Camilla Shoji en Hana Ovcina vormen een creative duo, zij werken aan campagnes voor adidas.
  • Inna Vartazarian, senior art director en campagnemaker voor Budweiser, Bud Light, Honda bij Cossette en Anomaly Toronto.

Foto: Suzanne Blanchard

www.tbwa.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief