Marketing Report
TUI en First maken podcastserie

TUI en First maken podcastserie

Reisorganisatie TUI en influencer marketingbureau First lanceren een podcast-serie genaamd De Spannendste Reisverhalen, waarin onder meer Katja Schuurman vertelt over opmerkelijke reisavonturen. Doel is om de millennial te bereiken.

Een trend lijkt geboren: influencers die de wereld over reizen en alles vastleggen op Instagram. TUI zag hierin een kans om de spannende verhalen die daarmee gepaard gaan vast te leggen in een podcast. De verhalen variëren van een bevalling in een Italiaanse supermarkt tot een gewaagde date in de jungle van Bali.

Roosmarijn Quartier, hoofd marketingcommunicatie bij TUI Benelux: "Dit is een van de initiatieven om met onze digitale communicatie de millennials aan te spreken. Met deze podcast-serie willen we hen op een nieuwe manier laten kennismaken met onze vakanties."

Rocco Stallvord, strategy director bij First: "Reizen staat zo'n beetje synoniem aan spannende verhalen. Het is voor ons dan ook een logische keuze om voor TUI een podcast over reisverhalen te maken. Door daar influencers bij te betrekken, worden de verhalen herkenbaar en hebben ze direct een groot publiek."

De eerste drie podcasts staan al online en zijn hier te beluisteren.

Dit artikel verscheen eerder op Marketing Tribune

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief