Marketing Report
TUI kiest voor UM in Nederland en België

TUI kiest voor UM in Nederland en België

TUI Benelux, met onder meer de merken TUI en TUI fly, heeft er na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus voor gekozen om sinds 1 oktober 2019 met UM samen te werken als mediabureaupartner in zowel België als Nederland. UM is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de mediastrategie en de implementatie hiervan.

Roosmarijn Quartier, Head of marketing Communications TUI Benelux: “We zijn er bij TUI van overtuigd dat we in UM een heel passende en energizing partner hebben gevonden om ons in de toekomst te ondersteunen op vlak van mediastrategie. Hun benadering, die uitgaat van data en creatie, heeft ons ervan overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen. TUI is een sterk merk en heeft uiteraard de ambitie om nog verder te groeien. Met UM aan onze zijde geloven we erin dat we die ambitie kunnen waarmaken op een innovatieve en onderbouwde manier. Door voor één partner te kiezen voor zowel België als Nederland, vertrekken we duidelijk van eenzelfde strategie zonder daarbij de lokale eigenheid en opportuniteiten te verliezen.”

Carolien van ’t Hek, CEO UM: ‘We zijn bijzonder blij met deze win. Met TUI voegen we wederom een mooi merk toe aan onze portfolio. Een marktleider met sterke groei ambities in een dynamische en uitdagende markt. Dat is het snijvlak waar wij als bureau op excelleren. Daarom past TUI ook zo goed bij UM. TUI is een ambitieuze en snelgroeiende internationale onderneming die niet alleen in veel landen actief is maar ook in een enorm dynamische markt. Met slim gebruik van data en technologie en de creatieve inzet van media en content willen we deze markt gaan challengen. Wij geloven in de kracht van onze nieuwsgierigheid en gaan er vol voor om samen nieuwe kansen te benutten.’

Lees ook: Carolien van 't Hek en Yvonne Prins leiden UM Nederland

www.tui.nl
www.um.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief