Marketing Report
Tele2 gaat de barricades op met TBWA\NEBOKO-campagne Lets Love Louder nieuws

Tele2 gaat de barricades op met TBWA\NEBOKO-campagne Lets Love Louder

Tele2 lanceert de beweging Lets Love Louder. De bijbehorende campagne is gecreëerd met TBWA\NEBOKO en TBWA\X. Met de beweging wil Tele2 mensen inspireren hun data te gebruiken om positiviteit te verspreiden.

“Maak het internet zoals het used to be. Een lovely place for you and me”, klinkt de catchy tune. Hiermee laat Tele2 een optimistisch geluid horen over het internet: als plek om je te uiten, contacten te leggen en van elkaar te leren. Maar, zoals emoties besmettelijk zijn, is negativiteit dat ook. Online kan haat zich razendsnel verspreiden en te vaak heeft dit nare gevolgen. Tele2 maakt mensen hiervan bewust en daagt ze op een creatieve manier uit om mee te doen aan de tegenbeweging.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van moederbedrijf T-Mobile: “Met deze campagne willen we niet alleen een punt maken, maar ook een significant verschil. Tele2 trekt graag op met creatief talent en community’s die zich hard maken voor meer positiviteit. Met gezamenlijke initiatieven hopen we meer mensen te inspireren om zich bij onze missie aan te sluiten.”

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Met Lets Love Louder verlegt Tele2 de focus van Unlimited data voor jezelf, naar wat je met je data kunt betekenen voor een ander. Een logische stap voor een jong merk met een digitaal hart. De ambitie van het merk is niet alleen aangesloten te blijven in online culture, maar hier ook een eigen stempel op te drukken.”

De campagne is te zien en horen op tv, radio, social media, online en outdoor. Lets Love Louder is daarbij bedoeld als mantra én call to action, want een beweging creëren vraagt om meer dan een leuke commercial. Daarom lanceert de telecomprovider de komende maanden ook nog een reeks activaties op verschillende digitale kanalen.  

www.tele2.nl

www.tbwa.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief