Marketing Report
The Flower Farm kiest voor Initiative

The Flower Farm kiest voor Initiative

The Flower Farm brengt de media-activiteiten onder bij Initiative. Het margarinemerk is gelanceerd door Marcel van Wing, voormalig founding partner van Alfred en Eric Bras van Salad Signature. Met The Flower Farm willen Van Wing en Bras hun steentje bijdragen aan een belangrijk issue; behoud van regenwoud. Flower Farm is een margarine zonder palmolie.

Marcel van Wing, oprichter van The Flower Farm: “Wij zijn eigenlijk een beetje de Tony Chocolonely van de margarinecategorie; een nieuw rebels merk dat een heel lekkere margarine maakt, waarmee je kunt helpen de ontbossing tegen te gaan. Iedere seconde worden er 169 bomen vernietigd voor onder meer de productie van palmolie. Daarom is ons motto Eat plants, not palm, please! De reden om te kiezen voor Initiative was enerzijds dat ik ze al kende van IPG, door mijn tijd bij – en met Lowe. Maar de doorslag gaf toch wel de betrokkenheid die het team snel kreeg op het onderwerp palmolie en onze missie daarin.”

Léonie Koning, CEO van Initiative: “Duurzaamheid is actueler dan ooit tevoren en The Flower Farm speelt intrinsiek in op deze culturele aardverschuiving. Bij Initiative geloven we dat de succesvolste merken onderdeel zijn van de cultuur. Ze dragen eraan bij en vieren deze. Daarom ben ik enorm blij dat we voor dit schitterende merk mogen gaan werken. Ik zie een prachtige kans om samen The Flower Farm te laten groeien.”

www.theflowerfarm.nl
www.initiative.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief