The Others ontwikkelt wereldwijde campagne voor Philips MyCreation

The Others ontwikkelt wereldwijde campagne voor Philips MyCreation

De 3D-geprinte verlichtingsontwerpen van Signify worden vanaf nu onder het Philips MyCreation label op de markt gebracht. Signify en The Others ontwikkelden samen de communicatiestrategie, het creatief concept en de complete productie en uitwerking van alle middelen om deze campagne wereldwijd te laden.

It’s time for The Big Shift

Vanuit het idee dat we de wereld waarin we leven verlichten met een nieuwe vorm van digitaal vakmanschap. Met 3D-geprinte oplossingen. Bestaande en in samenwerking met de opdrachtgevers, ontwikkelt Philips MyCreation duurzame verlichtingsontwerpen. Bespaar op tijd, energie, afval en transport. 

Kevin Raaijmakers, Head of Growth voor Philips MyCreation: "Bij Philips MyCreation geloven we dat 3D-printen de toekomst vormt van duurzame verlichting dankzij baanbrekende technologieën."

Minimale footprint

Om bedrijven te laten inzien dat elke lamp die ze nodig hebben of willen ontwikkelen in 3D te printen is, is een Big Shift nodig in denken én doen. Elke lamp kan in elke maat, kleur, vorm en design 3D-geprint worden. In elke oplage en dicht in de buurt. Dit zorgt dat we onze lampen niet over de hele aarde verschepen en met Philips MyCreation ervoor zorgen dat elke verlichtingsoplossing echt uniek wordt en voor een minimale footprint zorgt.

Het concept is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, identiteit, brandfilm, casefilms, lookbook en social campagne. De campagne wordt wereldwijd uitgerold om een steeds groter deel van de wereld te verlichten met de 3D-geprinte oplossingen van Philips MyCreation.

Credits:

 

Philips MyCreation Kevin Raaijmakers, Alvin Kuster, Imke van den Boogaard | Strategie & Concept The Others | Celeste Slijters, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot | Account & Productie Celeste Slijters, Nicolette Steenks | 3D Brandmovie Ed van Hout, Marvey Izijk - Red Rum (redrumbureau.com) | Film & Edit Niels Bik (thebigpicture.com) | Identity Wendy Marchal | Design Lookbook Alewijn Eijgenraam, Lisa Aue, Tijmen Bergsma | DTP Rolf Meijer, Yo-Lin Bemelmans

www.the-others.eu

www.signify.com

Lees ook:

The Others ontwikkelt identiteit voor Artrésor

22-07-2024 | 15:11:00
Artrésor introduceert verpakkingsdozen die zijn ontworpen om een veilige verzending van kunstwerken naar klanten te garanderen

The Others ontwikkelt SP-campagne rondom Europese Verkiezingen

03-06-2024 | 09:32:00
De campagne roept mensen op om in beweging te komen met de slogan Kom op. Voor iets, jezelf, elkaar en waar je vóór en achter staat.

The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

22-05-2024 | 12:09:00
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden

The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement

22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom

The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes/Nederlandse Kluis

10-04-2024 | 17:13:00
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes en De Nederlandse Kluis als de Nederlandse merknaam een boost gegeven met als doel om De Nederlandse Kluis en CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.